२०७२ साल बैशाख १२ गतेको भूकम्पको परकम्प अझै रोकिएको छैन । शनिबार बेलुका ८ः ३४ बजे कीर्तिपुर आसपास केन्द्र बनाएर ४ रेक्टर स्केलको भूकम्पको परकम्प गयो, त्यो भन्दा ठूलो हलचल अहिले पशुपति शर्माको गीत ‘लुट्न सके लुट कान्छा’ले बजारमा ल्याएको छ ।
सामाजिक सञ्जाल फेसबुक, ट्वीटर, युट्युव, इन्टा, ह्वाट्सएपमा चर्चा पशुपतिको गीतकै छ । गीत सार्वजनिक भएको दुई दिन नबित्दै झण्डै तीन लाख दर्शक पाउनुले गीतले दिन खोजेको सन्देशको समर्थन हो भन्नेमा द्विविधा छैन । त्यो भन्दा अहिले उर्लेको सामाजिक सञ्जालको जनलहरले पनि थप पुष्टि गरेको छ ।
गीत हटाइएपछि सरकारलाई आरोप लगाउँदै सामाजिक सञ्जालमा गाली गर्नेको जमात बाक्लो भेटिए पनि त्यो आधारहीन जस्तै छ । किनकी स्वयं गायकले विज्ञप्तिमार्फत ‘शब्दमा शुभचिन्तकको असन्तुष्टि’ देखिएपछि गीत हटाएको उल्लेख गरेका छन् । गीत प्रतिबन्ध गराएको भन्ने बारेमा पनि उनले केही बोलेका छैनन, जे आयो त्यही विज्ञप्ति मात्र ल्याएका छन् ।
त्यसो त, उनी जस्तो चर्चित र परिपक्व गायकले गीत सार्वजनिक गर्नु अगाडि केही सोच विचार नै नगरी त्यसै गीत बजारमा ल्याएका पनि त होइनन् होला नि ? तर अहिले किन गीत हटाए ? कुनै दिन उत्तर आफै देलान् । गीत ल्याउनु र हतारमा गीत आफै हटाउनुले उनी अहिले चर्चा र बहससँगै आफै विवादमा फस्ने काम गरेका छन् ।
उनी स्वयंले जुन–जुन शब्दमा असन्तुष्टि देखिएको छ ती शब्दहरु फेर्नु आफ्नो दायित्व भएको भन्दै गीत परिमार्जन गरेर चाडै ल्याउने बताएका छन् । समसामयिक विषय वस्तु र वर्तमान यथार्थमाथिको तिखो व्यंग्यलाई कस्ता शुभचिन्तकले असन्तुष्टि जनाए ? असन्तुष्टि जनाउने कसरी शुभचिन्तक भए ? सामाजिक सञ्जालमा समर्थन जनाउने शुभचिन्तक कि के ? यी तमाम प्रश्नको उत्तर दिने आँट अब गायक शर्माले राख्नुपर्छ । अनि अर्को कुरा विज्ञप्तिमा जनाइए अनुसार अब कुन कुन शब्द परिमार्जन गर्ने हुन् त्यो पनि प्रतीक्षाको विषय बनेको छ ।
यता सामाजिक सञ्जालमा भने चुनावताका जनमत बटुल्न पार्टीका गीत ल्याएर भाइरल बनाउन पाउने, तर व्यथिति–विसंगतिका गीत ल्याउन किन नपाउने ? भन्ने सम्मका तर्क गरेका छन् । पशुपति शर्माको गीत हटाउनुमा अधिकांशले राजनीतिक दबाबको गन्द ओकलेका छन् । व्येथिति, विसंगतिविरुद्ध सचेत गराउनु पाउनु नागरिकको नैसर्गिक अधिकार भएको उनीहरु तर्क गर्छन् । जसको जे सुकै तर्क भए पनि ‘लुट्न सके लुट कान्छा’ले कतै गायकलाई नै पो लुट्ने हो कि ?