अध्ययनको दाबी– ओखरले कम गर्छ ‘डिप्रेशन’ « Khabarhub

अध्ययनको दाबी– ओखरले कम गर्छ ‘डिप्रेशन’


२८ माघ २०७५, सोमबार  

पढ्न लाग्ने समय : < 1 मिनेट


0
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

अमेरिकामा गरिएको एक अध्ययनका अनुसार ओखर खाँदा डिप्रेसनको खतरा कम हुन जान्छ र एकाग्रताको स्तरमा बृद्धि हुन्छ ।

क्यालिफोर्निया विश्वविद्यालयका शोधकर्ताले ओखर खाने मानिसमा डिप्रेसनको समस्या २६ प्रतिशत कम हुने तथ्य पत्ता लगाएका हुन् । जबकी यस्तै खालका अन्य चिज खाने मानिसमा डिप्रेसनको स्तर आठ प्रतिशत कम पाइएको छ ।

यो अध्ययन न्यूट्रेट जर्नलमा प्रकाशित भएको छ । अध्ययनका अनुसार ओखरले शरीरमा उर्जालाई बृद्धिगर्दै एकाग्रतालाई बृद्धि गर्छ ।

विश्वविद्यालयका प्रमुख शोधार्थी लेनोर अरबले अध्ययनको नतिजाको दाबी गर्दै बताए अनुसार अध्ययनमा सहभागी भएका ६ मध्ये एक वयस्क जीवनमा एक पटक डिप्रेसनको शिकार हुन्छन् । यसबाट बच्नका लागि खान पानमा परिवर्तन गर्न जरुरी छ ।

यो अध्ययनमा २६ हजार भन्दा धेरै अमेरिकी वयस्कलाई सहभागी गराइएको थियो ।

प्रकाशित मिति : २८ माघ २०७५, सोमबार  १० : ४९ बजे

गणपूरक संख्या नपुगेपछि सांसद पन्थीको प्रश्न : सदनमा नआउने, सरकारलाई मात्रै प्रश्न गर्ने ?

काठमाडौं । प्रतिनिधिसभामा खानी तथा खनिज पदार्थ विधेयक, २०८३ निर्णयार्थ

चौरजहारीका मेयर वादीले पाए सफाइ

काठमाडौँ । रुकुम पश्चिमस्थित चौरजहारी नगरपालिकाका नगर प्रमुख (मेयर) पुष्प

ह्युन्डाई नेपालद्वारा ‘मेड इन नेपाल भेन्यु र भेन्यु एन लाइन’ सार्वजनिक

काठमाडौँ । नेपालमा ह्युन्डाई गाडीको आधिकारिक वितरक लक्ष्मी इन्टरकन्टिनेन्टल प्रा.

सुनसरी घटनाको छानबिन गर्न न्यायिक आयोग गठन गर्न कांग्रेसको माग

काठमाडौँ- नेपाली कांग्रेसले सुनसरीको देवानगन्ज–कप्तानगन्जमा भएको घटनाको निष्पक्ष छानबिनका लागि