तीन दशकअघिको त्यो मेटल क्रान्ति | Khabarhub Khabarhub

तीन दशकअघिको त्यो मेटल क्रान्ति


२६ मंसिर २०७८, आइतबार  

पढ्न लाग्ने समय : 4 मिनेट


0
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

काठमाडौँ– सन् १९८८ मा रोस हल्फिनले मेटालिकाको नाममा केही नयाँ भइरहेको चर्चा  सुने । ‘मोन्सटर अफ द रक’का रूपमा उनीहरू एउटा म्युजिकल टुरमा थिए । त्यस टुरमा भान हालेन, स्कोपियन र डोकेन समावेश थिए ।

हल्फिन विगत सम्झिन्छन्, ‘न्युयोर्कको  त्यो विशाल रङ्गशालामा कन्सर्ट भइरहेको थियो । मेटल शुरु हुने समयमा आधा दर्शक उठेर गइसकेका थिए । आधा दर्शकको माझमा मात्र मेटल शुरु भयो । शुरु भइसकेपछि त  रहेकामध्ये धेरैले वाह नै भने ।’

यो हेभी मेटल ब्यान्डले यसपछि बजारमा ल्याएका तीन एल्बमको आलोचना नै भयो । चौथोको रूपमा “एन्ड जस्टिस फर अल” ले त सनसनी फैलायो । सङ्गीतमार्फत भुईँ मान्छेको आवाजको रूपमा त्यो एल्बम चर्चामा रहेको थियो ।

सन् १९९१ को १२ अगस्टको दिन यसले आफ्नै नाममा मेटालिका एल्बम बजारमा ल्याएको थियो । मेटालिकाको कभरका कारण समर्थकहरूले यसलाई ‘ब्ल्याक एल्बम’ भन्न थाले । यो एल्बम भिन्न ब्यान्ड स्टाइलको थियो । शान्त सङ्गीतबाट कडा मेटलका रूपमा अन्त्य हुने यसको प्रकृति थियो । हल्फिनकै विचारमा त्यो एल्बमका धेरै कुरा नियन्त्रणमा थिए । रेडियामा सुन्दा मजा आउने तथा परिष्कृत रहेको पनि हल्फिन बताउँछन् ।

त्यही ब्ल्याक एल्बम तयार भएर रिलिज भए यताको एक दशक हल्फिन मेटालिकाको कन्सर्टमा गए । गीतहरूको रेकर्डिङमा गए र एक दशक सँगै रहेर आफ्नो पेशालाई अगाडि बढाए । यस क्रममा उनले मेटालिकालाई नजिकबाट बुझ्ने अवसर पनि पाए ।

उनको नयाँ पुस्तक “मेटालीका: द ब्ल्याक एल्बम इन ब्ल्याक एन्ड ह्वाइट” मा मेटालिकाको उदय कालको राम्रोसँग वर्णन गरिएको छ । हल्फिनका अनुसार शुरुवातमा यो एउटा बिग ब्यान्डका रूपमा बाहिर आउने योजनामा थियो । पछि यो एल्बममा सीमित नभएर रङ्गशालाको कन्सर्टमा पनि एकदमै सक्रिय रह्यो ।

हल्फिनको पुस्तकमा यसअघि कहिले पनि मेटालिकाका प्रकाशित नभएका तस्वीरहरू राखिएका छन् । मेटालिकाले विभिन्न स्थानमा गरेको प्रदर्शनहरूको सँगालो पनि हल्फिनको पुस्तकमा छ । अगस्ट १९९१ देखि जुलाई १९९३ सम्मको कन्सर्टको फोटो त्यस पुस्तकमा धेरै समावेश गरिएका छन् । यस बीचमा संसारमा नै मेटलिकाको सनसनी थियो ।

हल्फिनले आफ्नो वृत्तिमा विश्व सङ्गीतमा धेरै मिथक व्यक्तित्व तथा ब्यान्डहरूसँग सहकार्य गरे । उनले काम गरेका सङ्गीतकर्मीहरूमा लेड जिपसीन, एसी डीसी, पाउल म्याकर्टनी, एरोस्मिथ, भान हालेन, सहित सङ्गीतमा स्थापित द हु लगायत छन् ।

मेटालिकाका ड्रमर लार्स उलरीच हल्फिनबाट  नै फोटो खिच्न चाहन्थे । यसको कारण प्रस्ट थियो । उनीहरू आइरन मेडनको समर्थक थिए । हल्फिन आइरन मेडनका पनि फोटोग्राफर थिए । हल्फिनले नै आइरन मेडनको कभर तयार गर्दै यसको फोटो खिच्न शुरु गरेका थिए ।

क्यालिफोर्नियाको ठिक बाहिर हल्फिन आइरन मेडनसँगै एलसेरिटोमा पुगेका थिए । त्यहाँको रमणीय वातावरणको उनलाई अझ स्मरण छ । जब हाल्फिनले पहिलो पटक मेटालिकाको फोटो लिइरहेका थिए । यसका धेरैजना एसीडीसी सर्ट तथा भिन्न खालको टिसर्ट पहिरिएका हुन्थे ।

यसरी भिन्नभिन्नै स्वरूपमा उनीहरूलाई देख्दा हल्फिन अचम्ममा पनि परेका थिए । हल्फिनकै विचारमा मेटालिकालाई लोकप्रिय बनाउन त्यस ब्यान्डका हरेक सदस्यको  भूमिका उत्तिकै महत्त्वपूर्ण छ ।

‘बाटोमा बच्चाहरू पनि उनीहरूसँग आकर्षित भइरहेका हुन्थे ।  किनभने उनीहरू बच्चा जस्ता नै देखिन्थे । अथवा ग्यारेजमा बसेर गीत गाउने जस्ता देखिन्थे ।’ विश्व सङ्गीतमा सनसनी फैलाउने ती व्यक्तिका बारे हल्फिन बताउँछन्, ‘अहिले मानिसहरू जे सोचिरहेका छन्, उनीहरू त्यो थिएनन् । उनीहरू  लामो कपाल भएका लोभलाग्दो बच्चा झैँ देखिन्थे ।’

जब बच्चाहरूले उनीहरूलाई कन्सर्टमा देख्थे, आफ्नै प्रतिबिम्ब ठान्थे । जब ब्ल्याक एल्बमको युग सकियो यो समूह एकदमै बढी आम विश्वासी तथा एकदमै बढी सन्तुष्ट थियो । उनीहरूको पहिचान यस्तो थियो कि, सायद यो समूहको नाम नसुन्ने युवा पाउन नै कठिन थियो ।

हल्फिनकै नयाँ किताबमा सबै ब्रान्ड सदस्यका बारेमा पनि उल्लेख गरिएको छ ।  यो ब्ल्याक एल्बममा उल्सर्चका साथै  जेम्स ह्याटमिफल्ड, कर्क हमेस्ट र जेसन न्यु स्टीड थिए । यसै पुस्तकमा मेटालिकाका पछिल्लो समयका सदस्य रोबर्ट ट्रजीलोको बारे पनि उल्लेख गरिएको छ ।

‘यदि तपाईँ एल्भीस, टिबल, जिम मोरिसन वा जिमी हेन्ड्रीक्को पुरानो तस्वीर खोज्नुहुन्छ भने रमाइलो लाग्न सक्छ’ हल्फिनले भनेका छन्, “मलाई लाग्छ यो पुरानो स्मरण गर्ने राम्रो माध्यम हो । जब हामी पुरानो कुरा हेर्छौ यो बढी क्लासिक लाग्छ । मलाई लाग्छ, यो बढी कलात्मक पनि देखिन्छ । साथै यसले धेरै कुरा बताउँछ पनि ।”

हल्फिन रक सङ्गीतको सामान्य अवस्थामा फर्कन चाहन्छन्, जुन समय खास विशेष कुनै टोली थिएन । कुनै थप सुरक्षा संयन्त्रको आवश्यकता थिएन । कसैलाई सामाजिक सञ्जाल व्यवस्थापन गर्ने  जिम्मेवारी थिएन । त्यस समयमा उनी थिए र मेटालिका थियो ।

हल्फिनकै अनुसार पुस्तकमा अहिले पनि लार्स जेम्स या उनीहरू चार मध्येका कोही स्टेजमा हिँडिरहेको दृश्य मात्र देख्न सकिन्छ । जब उनीहरू स्टेजमा प्रवेश गर्छन्, उनीहरूको बीचमा ३० जना हुन्थे । अन्यलाई यसको छेउछाउ पनि प्रवेश गर्न दिइएको थिएन ।

यसै वर्षको डिसेम्बर १७ र १९ मा दुई स्थानमा कन्सर्ट आयोजना गर्दै मेटालिकाले आफ्नो   ४० औँ वर्षगाँठ मनाइरहेको छ । डिसेम्बरमै हल्फिनकै सो कन्सर्टमा फोटो खिच्ने गर्छन् भने पुरानो ग्यालरीलाई पनि  प्रदर्शनमा राख्ने छन् । एक सेसन उनले मेटालिकासँगको अनुभव बताउँदै बिताउने छन् ।

हल्फिनकै विचारमा यो एउटा यस्तो ब्यान्ड हो, जसलाई देख्ने र नदेख्ने सबैजना यसको शक्ति देखेर अचम्ममा पर्ने छन् । यो ब्यान्डले सङ्गीतमा छाडेको कालजयी प्रभावको सधैँ असर रहने छ ।

चार दशकको अन्तरालमा मेटालिकाले थुप्रै आरोप र अवरोहमा सामना गरेको थियो । सन् १९८१ मा स्थापित यो ब्यान्डले १९८४ बाट एलेकेत्रा बजारमा ल्याएर तहल्का मच्चाएको थियो । सन् १९८६ मा तेस्रो एल्बम मास्टर अफ पपेटको लोकप्रियता त अत्यधिक नै थियो ।

यो सबैभन्दा हेभी मेटलको रूपमा अहिलेसम्म रहेको छ । यसपछि बजारमा आएको जस्टिस फर अलका लागि मेटालिका पहिलोपटक ग्रामी अवार्डका लागि मनोनयनमा परेको थियो ।

सन् १९९१ को मेटालिका भने हेभी मेटलभन्दा बढी परम्परागत सङ्गीतलाई पनि ध्यान दिएको थियो । यसलाई मेटलको युगको नयाँ अध्याय पनि मान्न थालियो । यसअगाडि मेटल सुन्न नचाहनेहरू पनि यो रिलिज भएसँगै मेटल सुन्न थालेका थिए । यसै एल्बम बजारमा आएको सुरुवाती दुई वर्ष त यो समूहलाई कन्सर्टका लागि समय निकाल्न पनि कठिन भएको थियो ।

यसरी अन्य विधामा सङ्गीत सुन्नेहरूलाई मेटालिकामार्फत आफ्नो दुनियाँमा आकर्षित गरिसकेपछि यो समूह फेरि पुरानै बाटोमा  फर्किएको  थियो । सन् २००८ मा आएको डेथ म्याग्नेटक र २०१६ मा रिलिज भएको हार्ड वायर्ड  र सेल्फ डिस्ट्रक्टले आधा दशक पछि बजारमा उत्तिर्क प्रभाव जमाएको छ ।

पश्चिमा सङ्गीतको दुनियाँमा भिन्नभिन्नै युग आए पनि  मेटल सुन्नेहरूको सङ्ख्या पश्चिममा अलि अगाडि नै थियो । नेपालजस्तो देशमा यसको लोकप्रियता त छैन, तर यसलाई सुन्ने एउटा जमात भने अझै छ । जो यसै खाले सङ्गीतमा झुम्न चाहन्छन् ।

यसरी संसारमा हरेक कुनामा मेटल सुन्ने व्यक्ति छन् । आजको समयमा संसारका रहेको मेटलको प्रभावमा ३० वर्ष अगाडि रिलिज भएको एल्बम मेटालिकाको ठूलो प्रभाव छ । अनि मेटल  सुन्नेको मनमा रहेको त्यो ब्ल्याक एन्ड ह्वाइट तस्वीर त शायदै हराउने छ ।

यी तस्वीर खिच्ने हल्फिन पनि मेटल युगको एउटा हिस्सा बनेर साङ्गीतिक क्षेत्रमा रहेका छन् । सायद ४० औ वर्षगाँठ मनाउँदा पनि मेटालिकाले थप केही घोषणा गर्नेछ , जसले विश्व सङ्गीतमा अर्को हलचल पनि ल्याउन सक्ने छ  ।

प्रकाशित मिति : २६ मंसिर २०७८, आइतबार  ११ : ११ बजे

आईपीएल अक्सन : को बन्ला सबैभन्दा महँगो खेलाडी ?

इन्डियन प्रिमियर लिग (आईपीएल)को मेगा अक्सन आइतबार र सोमबार साउदी

पाँचसय पसल अनुगमन, २० वटा मात्रै नियमअनुरुप

काठमाडौं– काठमाडौं महानगरपालिका (कामपा)ले ४९७ पसलको अनुगमन गर्दा २० वटा

एकसय आठ जना दीर्घरोगीलाई आर्थिक सहयोग

तनहुँ– तनहुँको व्यास नगरपालिकाले एक सय आठ जना दीर्घरोगीलाई पाँच

गोरखाको द्रव्यशाह क्याम्पसमा दुना–टपरी गाँस्ने तालिम

गोरखा– गोरखामा रहेको द्रव्यशाह बहुमुखी क्याम्पसले क्याम्पसमा अध्ययनरत छात्राहरुलाई दुना–टपरी

कृषिको आधुनिकीकरण आजको आवश्यकता : लिङ्देन

कैलाली– राष्ट्रिय प्रजातन्त्र पार्टी (राप्रपा)का अध्यक्ष राजेन्द्र लिङ्देनले कृषिमा आधुनिकीकरण