‘बोक्सीको घर’ले ५१ दिन मनाउँदा निर्मातामाथि किन खनिए निर्देशक भारती ? | Khabarhub Khabarhub

‘बोक्सीको घर’ले ५१ दिन मनाउँदा निर्मातामाथि किन खनिए निर्देशक भारती ?


२ असार २०८१, आइतबार  

पढ्न लाग्ने समय : 2 मिनेट


11k
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

काठमाडौं – केकी अधिकारीले निर्माण गरेको फिल्म ‘बोक्सीको घर’ले आज (आइतबार) ५१ दिन मनायो ।

यस सुखद अवसरमा यसका लेखक, निर्देशक एव् कलाकार सुलक्षण भारीतले खुसी साट्नुभन्दा बढी तितो पोखेका छन् ।

भारतीले सामाजिक सञ्जाल फेसबुकमार्फत् निर्माता पक्षलाई १३ प्रश्न गरेका छन् । यी प्रश्नको मूल सार आफूलाई सर्जकका रुपमा खडा गराउन निर्माता पक्ष असमर्थ रहेको भन्ने बुझिन्छ ।

भारतीले फिल्म आफ्नो कृति भएको स्मरण गराउँदै लेखक, निर्देशक र अभिनय प्रशिक्षकका रुपमा सार्वजनिक कार्यक्रममा सहभागी नगराएकामा निर्माता टिमसँग असन्तुष्टि जनाएका छन् । उनले निर्माताहरूलाई प्रश्न गरेका छन्, ‘यो बौद्धिक चोरी भनेको के हो ?’

उनले उक्त स्ट्याट्स चार जनालाई ट्याग गरेका छन्, जसमा निर्माताहरू छैनन् । तर, कसैप्रतिको आक्षेप होइन भनी उनले उठाएको प्रश्न केकी अधिकारीप्रति लक्षित देखिन्छ ।

किनभने यो फिल्म केकी अधिकारीको ब्यानरमा बनेको हो । यसका निर्माता केकी र उनका बुबा बद्री अधिकारी हुन् । केकीले यसअघि खबरहबसँगको कुराकानीमा भनेकी थिइन्, ‘निर्माणका क्रममा खर्चको आकार बढेपछि बुबा निर्माताका रुपमा भित्रनु भएको हो ।’ यस फिल्मको सार्वजनिक कार्यक्रममा निर्माण पक्षबाट केकी नै हाबी छिन् ।

निर्माता पक्षसँगबाट कामको उचित मूल्यांकन नगरेकामा भारती असन्तुष्ट रहेको उनले उठाएको प्रश्नबाट बुझ्न सकिन्छ ।

उनले स्ट्यासमा ‘काम गर्ने कालु, माम खाने आफू’ उखान समेटेका छन् । यसको अर्थ आफ्नो मिहिनेतको फल निर्माताले पक्षले लिएको भन्ने बुझिन्छ ।

भारतीको स्ट्याट्स :

मलाई जुन माया दर्शकहरूले दिनुभयो, त्यसका लागि हार्दिक आभार व्यक्त गर्न चाहान्छु । तपाईंहरुको मायाले आज चलचित्र ‘बोक्सीको घर’ले ५१ दिन मनाउन सफल भएको छ ।

यस चलचित्र मुख्य कलाकार, लेखक, निर्देशक तथा अभिनय प्रशिक्षकको भुमिकामा म सुलक्षण भारतीले काम गरेको छु ।

यहाँ आफ्नो लागि आफैँले बोल्नु पर्ने रहेछ र लड्नु पर्ने रहेछ ।

यी मेरा प्रश्नहरू हुन्, कसैप्रति आक्षेप भने होइन ।

प्रश्न गर्न पाउनु मानिसको नैसर्गिक अधिकार पनि हो ।

यो ५१ दिनमा मैले गरेको अनुभवबाट उब्जिएका मेरा केही प्रश्नहरू हुन् ।

‘काम गर्ने कालु माम खाने भालु’ के यो उखानले सार्थकता राख्छ र ?

यो नितान्त मेरो कृति हो, निर्माता पक्षले यसमा ध्यान नदिनुले के प्रश्न खडा गर्छ ?

‘बोक्सीको घर’को कुनै पनि कार्यक्रम भएको ठाउँमा लेखक र निर्देशकको उपस्थिति नहुनु र वास्ता नगरिनुले के सार्थकता राख्छ ?

म सर्जक भएर हेर्दा आफ्नो मृत्यु भएको अनुभव गरेको छु, के यो अनुभव स्वभाविक हो ?

जस्ले जे काम गरेको छ, त्यसको उचित मूल्याङ्कन हुन पनि जरुरी छ वा छैन ?

लेखक–निर्देशक आर्थिक तथा सामाजिक रुपमा कमजोर छ भन्दैमा उसलाई बेवास्ता गर्नु न्यायोचित होला र ?

के लेखक तथा निर्देशकलाई यसरी बेवास्ता गर्न मिल्छ र ?

बौद्धिक चोरी भनेको के हो ?

‘बोक्सीको घर’ आखिरमा कसले बनाएको चलचित्र हो ?

अब फेरि जीवनमा म जस्ताले चलचित्र किन र के का लागि बनाउने ?

दर्शक र सर्जकबीचको पुल भनेको अहिलेको समयमा सञ्चारमाध्यम हो । यस विषयमा कसले ध्यान दिने ?

एउटा सर्जक र उसको कामको मूल्याङ्कन के आवश्यकताको बिषय होइन र ?

‘हिपोक्रेसी अन इट्स टप ?’

प्रकाशित मिति : २ असार २०८१, आइतबार  १ : ५७ बजे

गुरुङ सम्पदा पदमार्ग प्रवर्द्धन कार्यक्रम सम्पन्न

गण्डकी – गुरुङ पर्यटन व्यवसायी सङ्घले गुरुङ सम्पदा पदमार्ग अन्तर्गत

सम्पदालाई न्यायोचित रुपमा प्रयोग गर्नुपर्छ : उपप्रधानमन्त्री सिंह

चितवन – उपप्रधान तथा सहरी विकासमन्त्री प्रकाशमान सिंहले हाम्रा सम्पदालाई

बागमती प्रदेशस्तरीय धिमे बाजा प्रतियोगिता, विजेतालाई ५० हजार

भक्तपुर – नगरकोट महोत्सवलाई लक्षित गर्दै चाँगुनारायण नगरपालिकाले बागमती प्रदेशस्तरीय

एनसेलमाथि प्रभावकारी नियमन गर्न सर्वोच्चको आदेश

काठमाडौं– सर्वोच्च अदालतले एनसेल आजियाटा लिमिटेडमाथि प्रभावकारी नियमन गर्न नेपाल

स्रोत नखुलेको रु ९२ लाखसहित तीन जना पक्राउ

काठमाडौं – काठमाडौं उपत्यका अपराध अनुसन्धान कार्यालय टेकुको टोलीले स्रोत