गायक नीलमणि : घरको कोदो चोरेर बेचेपछि खुलेको कलायात्रा ! | Khabarhub Khabarhub

गायक नीलमणि : घरको कोदो चोरेर बेचेपछि खुलेको कलायात्रा !

रत्नपार्कमा मागेर होटलको उधारो तिरेको विगत


१४ भाद्र २०८१, शुक्रबार  

पढ्न लाग्ने समय : 9 मिनेट


408
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

काठमाडौं- २०४० सालमा भोजपुरको दिङ्ला बडहरे गाउँका भण्डारी दम्पतीको दोस्रो सन्तान छोरा भयो । जन्मदा सकुशल जन्मिएको छोरा सात महिना भएपछि बिरामी भयो ।

ग्रामीण भेगका कृषक भण्डारी दम्पतीले आफ्नो क्षमताले भ्याएसम्म धामी-झाँक्री गराए, छोरा ठीक भएन ।

छोराको खुट्टा पलेँटीमारे जस्तै कसिन थालेपछि भण्डारी दम्पतीले ऋण गरेर उपचारका लागि काठमाडौं ल्याए । छोराको उपचार गर्न भएको जग्गा जमिन सबै बेचेर सुकुमबासी बने ।

छोराको ज्यान बाँच्यो तर देब्रे हात र दुई खुट्टा चलेन । बिस्तारै छोराको उमेर बढ्यो, उसलाई गायक बन्न मन भयो । आफ्नै जिद्दीले घर छाडेको छोरा ०५८ सालमा काठमाडौं आयो ।

शारीरिकरुपमा अशक्त र घस्रदै घर छोड्दा सो किशोरको साथका सुका पैसा थिएन । तर ‘बाउ खाए, छोरो हेर्ने’ काठमाडौं सहरमा संघर्ष गरेर त्यो अशक्त किशोर अहिलको चर्चित लोक दोहोरी गायक बनेको छ ।

ती व्यक्ति हुन्– गायक नीलमणि भण्डारी । बडहरेबाट सपनाको सहर छिर्दा उनले देखेको काठमाडौं यस्तो छ :

बुवाको माया

नीलमणि जन्मदा सकुशल नै भएपनि उनी चेत पलाउने बेलासम्म बिमारमा परिसकेका थिए । जन्मेको ७ महिनामै पोलियो रोगले भेटेपछि उनले शारीरिक तन्दुरुस्ती गुमाए ।

दुर्गम गाउँ बडहरेमा पोलियोको सुइ लगाउने चलन थिएन वा भएर पनि बुवाआमाले थाहा पाएनन्, यसबारे उनी स्पष्ट छैनन् । जे कारणले भए पनि उनी पोलियोको शिकार बन्न पुगे ।

रोगले च्यापेपछि उनलाई बुवाले उपचार गर्न नखोजेका होइनन् । बल-बुताले भ्याएसम्म धामी, झाँक्रीकहाँ धाएर धेरै पटक कुखुरा-बोका भोग दिएको उनलाई सम्झना छ ।

भन्छन्, ‘मेरा बुवा कम आय भएको ग्रामीण कृषक भए पनि उहाँले सक्ने चाहिँ गर्नुभएको हो । तर अन्धविश्वासी उपचारमा केन्द्रित हुनुभयो । उहाँको दोष होइन ।’

नीलमणिलाई थाहा भएअनुसार पाँच वर्षको हुँदा उनलाई रोगले बेस्सरी च्याप्यो । ऋण-धन गरेरै उनलाई बुवाले राजधानीमा उपचार गर्न ल्याए ।

उनको सम्झनाअनुसार त्यसबेला उनको शरीरभरि नास्पातीका दाना जत्रा पानी फोका र खुट्टा पलेँटीमारे जसरी कसिएका थिए । काठमाडौंको खगेन्द्र नवजीवन केन्द्रमा उपचार गरेपछि उनको ज्यान बच्यो ।

‘उपचारले पानीका फोका सुक्न थाले, मेरो कसिएको खुट्टा अप्रेसन गरेर खुलाइयो । त्यसको खत अझै पनि छन्,’ खत देखाउँदै उनी भन्छन्, ‘त्यही बेलादेखि मेरो खुट्टा र देब्रे हात नचलेको हो ।’

उपचारले उनी केही तङ्ग्रिए तर परिवार आर्थिकरुपमा थला पर्‍यो । बुवामा ऋणको बोझ थपियो । उनी भन्छन्, ‘बुवाले मेरो उपचार खर्चका लागि भएको जग्गा जमिनै बेच्नुपर्‍यो । हामी सुकुम्बासी भएर गाउँबाट उठ्यौं ।’

रोगले च्याप्दा उनको सुरुवाती बालापन फिक्का बनेको उनलाई महसुस हुन्छ । बुवाको छोराप्रतिको माया बाहेक सम्झन लायक त्यसबेलाका प्रिय घटना उनीसँग छैनन् ।

‘काठमाडौंमा उपचारका दौरान गरेका अप्रेसनका घाउहरु ठीक हुन झन्डै चार वर्ष लाग्यो,’ उनी प्रश्न गर्छन्, ‘साथीभाइहरु खेल्थे, स्कुल जान्थे म बिरामी भएर थला परेको थिएँ । के रमाइलो हुनु बाल्यकाल ?’

बढहरेबाट उनको परिवार कात्तिकेघाट बसाइँ सर्‍यो । अशक्त छोरालाई शिक्षा दिन बुवाले स्कुल नजिकै बसाइँ जाने निर्णय गरेको उनको बुझाइ छ । तर, त्यहाँ पनि बुवा ऋणले थलिएपछि १ वर्षमात्रै स्कुल पढ्न पाएको उनी सुनाउँछन् ।

भन्छन्, ‘बसाइ सर्दा लिएको ऋण तिर्न नसकेपछि हामी फेरि सतीघाटमा अरुको जग्गामा बस्न गयौं, त्यहाँ स्कुल थिएनँ ।’

सत्तिघाटको बसाइ झन् उनलाई फिका भयो । आफ्नै उमेरका साथी ठमठम हिँडेर स्कुल जाँदा आफू घरमा रुँदै बसेको क्षण सम्झदाँ उनलाई आज पनि विरक्त लाग्छ ।

भन्छन्, ‘पढ्नभन्दा पनि खेल्न मन लाग्ने । मेरो शरीरकै कारण साथीहरु भएनन् । म घस्रिएर हिँड्दा जिस्काउँथे ।’

केउरिनीपानीले खोल्यो पढाइको तगारो

०५२ सालमा केउरिनीपानीमा बुबाले जग्गा जमिन जोडेपछि नीलमणिले स्कुल पढ्न पाए । १ कक्षा पास उनी त्यहाँको सुबद्रा पञ्चकन्या माविमा ३ मा भर्ना भए ।

स्कुलमा पुग्दा उनीमा गीतप्रतिको चाख बढिसकेको थियो । विभिन्न ठाउँ बसाइँ सर्दा रेडियो सुन्न पाएका कारण संगीतमा मोह पसेको उनलाई स्पष्ट याद छ ।

‘सबैको घरमा रेडियो हुँदैन थियो । १५-२० टाढा रेडियो भएको घरमा गीत सुन्न जान्थेँ,’ उनी भन्छन्, ‘कुनै ठाउँमा छिमेकीले ठूलो आवाजमा रेडियो बजाउँथे, म त्यही सुन्थेँ ।’

गीत सुन्ने मात्रै होइन उनी आफू पनि गुनगुनाउँथे । उनलाई आफ्नो गायन क्षमता देखाउने अवसर स्कुलमा मिलेको थियो । केही निम्न विद्यालयस्तरको अन्तरविद्यालय प्रतियोगितामा प्रथम भएको उनी सुनाउँछन् ।

‘शिक्षकहरुले मलाई बोकाएरै प्रतियोगितामा पठाउनुहुन्थ्यो, म सधैँ प्रथम नै भएँ,’ उनी भन्छन् ।

सुबद्रा स्कुलमा ५ कक्षा पास भएपछि उनी निम्न माध्यमिक तह पढ्न पाएनन् । सुब्रदा विद्यालयमा पाँचमाथि पढाइ थिएन ।

‘मलाई आँगन प्रदेश थियो । ६ कक्षा पढ्न हात खुट्टा ठीक हुनेका लागि २ घण्टा पैदल दूरीमा थियो । कसरी पढ्नु ?’ उनी प्रश्न गर्छन् ।

यद्यपि आफ्नो क्षमता चिनेर ती प्रतियोगितामा पठाउने सुबद्रा स्कुलका शिक्षकहरु प्रति उनी कृतज्ञ छन् ।

काठमाडौंको तिर्खा

१५ वर्षको हुँदा ०५५ सालमा नीलमणिले ५ कक्षा सके । त्यसमाथि उनले शिक्षा लिने अवसर पाएनन् ।

उनलाई बुवाले त्यसमाथि पढाउने कोशिस नगरेका होइनन् । अशक्त बच्चाहरु राख्ने दिङ्लास्थित षडानन्द छात्रवासमा बा कैयन् पटक धाएको उनको स्मरणमा ताजै छ ।

‘छात्रवास धाउने काम मेरा गरिब बाका लागि चप्पल फटाउने मात्रै काम भयो । मलाई छात्रवास राख्न उहाँको पहुँच पुगेन,’ उनी सम्झन्छन् ।

स्कुलबाट वञ्चित भएपछि उनका दिनचर्या घरमै सीमित भयो । शारीरिक क्षमताअनुसार घस्रदै घर लिप्ने, खाना पकाउने, भाँडा माझ्ने जस्ता काम गरी पारिवारिक जिम्मेवारी निर्वाह गरे पनि त्यो समय उनको जीवनको नरमाइला क्षण मध्यको एक हो ।

‘स्कुल हिँडेका साथीहरुलाई हेर्दै रुनुबाहेकको विकल्प मेरो थिएनँ,’ उनी भन्छन्, ‘मलाई त स्कुल जानभन्दा पनि खेल्न मन थियो नि । तर सक्दैन थिएँ ।’

यद्यपि स्कुलपछिका दुई वर्षमा गायन अभ्यास चाहिँ ठीकठाक भएको उनलाई महसुस हुन्छ ।

‘रेडियोमा गीत सुन्न छिमेकमा जाने, घर आएर जगको माइक, थालको मादल बजाएर गीत गाउँथेँ,’ उनी भन्छन्, ‘त्यो समयमा मेरो हर्कत देखेर यो पागल भएछ भनेको पनि सुन्थेँ । कुन जुनीको साहु रहेछ यो भडारीको छोरो भन्थे । निकै तीतो वचन मैले त्यो बेला सुन्न पर्‍यो ।’

यस्तै कुराले बैराग्य बढेपछि घर छोडेर काठमाडौं आउने सोच पलाएको उनी बताउँछन् । उनलाई काठमाडौं आउन मन लाग्नुको कारण थियो– गायक बन्ने सपना ।

अशक्त छोरालाई बुवा-आमाले काठमाडौं पठाउन नमान्दा कोदो बेचेर काठमाडौं आउने योजना समेत असफल भएको उनी सुनाउँछन् ।

‘मैले घरको भकारीमा राखेको ५ मुरी कोदो बुवा-आमा मेला गएको मौका पारी उहाँहरुलाई थाहा नदिइ छिमेकीलाई बेचेँ,’ उनी भन्छन्, ‘आमाले बेलुका घर फर्केपछि कोदाका दाना छरिएकाले थाहा पाउनुभयो । त्यसबेला केही भन्नुभएन बिहान त समाज बोलाउनुभएछ ।’

समाजले कोदो किन्ने छिमेकीलाई सिन्नुपानी लगाउने निर्णय गरेपछि अन्तिममा आफूले पनि भेटेको उनी बताउँछन् । यही कोदो विषय उनले घर छाड्नु प्रमुख कारण बन्यो ।

‘मलाई आमाले यही विषयमा वचन लगाउनुभयो । सधैको वचन सुन्न नसकेर म घर छाड्ने निर्णयमा पुगेँ,’ उनी भन्छन्, ‘घरबाट निस्कँदा मैले एक सुका पैसा बोकेको थिइनँ ।’

आमाबाट ती वचन निस्कनुको पछाडिका कारण उनलाई आफूले भोगेका संसारले थाहा दिएको छ । भन्छन्, ‘मलाई आमाले नराम्रो चाहिँ भनेको होइन रहेछ ।’

मनकामनाको बास

नीलमणिलाई गायक बन्न घर छोड्न त मन थियौ नै, कोदो बेचेको विषयले त्यसमा झन् मलजल गर्‍यो ।

०५७ सालको अन्तिम उनी घर छोडेर हिँडे । घरमा थाहै नदिइ एकाबिहानै निस्किएका उनी साँझ संखुवासभाको मनकामना धाम पुगेको बताउँछन् ।

भन्छन्, ‘मेरो घरबाट मनकामनाको दूरी हिँड्न सक्नेलाई २ घण्टा हो । म घस्रेर हिड्दा १२ घण्टा बढी लाग्यो ।’

शारीरिक अवस्थाका त्यहाँका माताहरुबाट दया पाएपछि मनकामनाको बसाइ सहज भएको उनलाई महसुस हुन्छ ।

‘म भजन–किर्तनहरु गाउँथेँ । त्यसकारण म उहाँहरुको प्रिय भएँ । त्यहाको बसाइ मेरा लागि रमाइलो नै भयो । आमा लिन आउँदा पनि गइनँ,’ उनी भन्छन् ।

माताहरुलाई सबै शारीरिक मानसिक पीडा बिसाए तर कोदो चोरेको कुरा भने सुनाउन लाज लाग्यो ।

त्यहाँ बर्सिने ठूलो एकादशीको मेलाले लाग्थ्यो । केन्द्रीय कलाकारहरु प्रस्तुतिका लागि जान्थे । सोही मञ्चमा कविता वाचन गर्ने अवसरले आफ्नो जीवन यात्रामा परिवर्तन ल्याएको उनी सुनाउँछन् ।

‘मैले कविता वाचन गरेँ । मेरो कविता र शारीरिक अवस्था देखेर त्यहाँ उपस्थित महानुभावहरुले पैसा दिनुभयो,’ उनी भन्छन्, ‘६ हजार पैसा जम्मा भएको थियो । ०५८ सालमा यो ठूलो रकम हो ।’

नीलमणिलाई गायक बन्ने दृढ इच्छा थियो । मनकामना बसाइमा भजन किर्तन गाउँदा गायक बन्न सक्छु भन्ने उनीमा आत्मविश्वास बढेको थियो ।

पैसा नभएरै उनी मनकामनामा थन्किएका थिए । अन्ततः पैसा जोहो भयो । त्यही पैसाले शारीरिक कमजोरी भए पनि काठमाडौं आउन हिम्मत दिएको उनी बताउँछन् ।

भन्छन्, ‘बोक्ने मान्छेलाई खोजेर घर फर्किएँ, नागरिकता बनाउन ३ दिन सदरमुकाम बसेँ, धनकुटाबाट काठमाडौं गाडी चढेर आएँ । काठमाडौंको पुरानो बसपार्कमा ओर्लंदा मसँग ५ हजारभन्दा बढी पैसा थियो ।’

सोही कारण कविता वाचन गर्न अवसर मिलाउन आयोजकलाई दबाव दिने तत्कालीन जिल्ला विकास समिति सदस्य नर्मदा घिमिरेलाई उनी ‘कर्म आमा’ मान्छन् ।

भन्छन्, ‘उहाँ नभएको भए सायदै म काठमाडौं आउने थिएँ ।’

काठमाडौंको ठक्कर

काठमाडौं आउँदा नीलमणिसँग साथी नेत्र माझीसँगै थिए । नेत्रसँग उनको चिनजान मनकामनामा भएको हो । गायक बन्ने सपना दुवैको थियो । तर कहाँ जाने, के गर्ने ? दुवैलाई थाहा थिएन ।

केही हप्ताको होटल बसाइपछि नीलमणिको अन्दाजी ५५ वर्षका धादिङ घर बताउने धनबहादुर अधिकारीसँग चिनजान भयो ।

अधिकारी अन्दाजी १८ वर्षको युवतीसँग सोही होटलमा बस्ने हुँदा चिनजान भएको उनी बताउँछन् । केही दिनको चिनजानमा आफ्नो गायक बन्ने सपना अधिकारीलाई सुनाउन भ्याएको उनी स्मरण गर्छन् ।

‘उनले पनि ममाथि शरीर यस्तो रहेछ भनेर दया देखाए । आफू रेडियो नेपालको कर्मचारी भएको पनि बताए । गीत रेकर्ड दर्ता गर्न चार हजार लाग्छ भनेर लिएर गए’ उनी बताउँछन् ।

चार हजार लिएर गएपछि अधिकारी होटल नै फर्किएनन् । धेरै दिन बाटो हेर्दा अधिकारी नफर्किएपछि रेडियो नेपालको कार्यालय पुग्दा उनी कर्मचारी नै नभएको थाहा पाएपछि आफ्नो जमिन भासिएको महसुस भएको नीलमणि बताउँछन् ।

उनी भन्छन्, ‘ती व्यक्तिले मलाई ठगेर भागेछन् भन्ने थाहा पाएपछि मेरो मनमा कति पीडा पसेको थियो । त्यहो अहिले शब्दमा भन्न सक्दिनँ ।’

यद्यपि अधिकारी खोज्न गएको पहिलो दिन नै आर्मीका क्पाप्टेन दीपेन्द्र विष्टको भेटले भने उनलाई राहत मिल्यो । उनले विष्टसँग आफ्ना पीडा पोख्ने अवसर पाए ।

‘उहाँले सबै कुरा सुनेपछि मलाई रेडियो नेपालका कर्मचारीसँग भेटाउनुभयो । गीत रेकर्ड गराउनेसम्मको मेसो मिलाइदिनुभयो,’ उनी भन्छन् ।

यसबेलासम्म नीलमणि काठमाडौं आएर पैसा खर्च भइसकेको थियो । बसर्पाकको होटलमा बसेको बिल पनि तिर्ने रत्नपार्कमा मादल बजाउने काम गरेको उनी सम्झन्छन् ।

‘साथी नेत्र त्यही होटलमा भाडा माझ्न लाग्यो । म रत्नपार्कमा मादल बजाउन लागेँ । बसपार्कबाट घस्रिएर दिनैपिच्छे रत्नपार्क पुग्थें । त्यसरी होटलको पैसा तिरेँ मैले,’ उनी भन्छन् ।

त्यसबेला त मलाई साह्रै बेचैन र पीडा भएको थियो । अहिले ती अधिकारीलाई भेट्न पाएँ चार हजारको तीन गुणा १२ हजार दिन्थेँ । साथमा रहनेछ भने पनि ऋणै खोजेर नि दिन्थेँ ।

ह्वीलचियरको प्राप्तिले दिएको खुसी

गीतका रकेर्ड गर्न रेडियो नेपाल धाउने क्रममा नीलमणिको मातृ नेपाल अपाङ्ग संघका कर्मचारी नरबहादुर राउतसंग भेट भयो ।

उनले सो संस्थामा बस्ने व्यस्था मिलाए । सोही संस्थाकै पहमा पहिलो ह्वीलचियर पाएको उनी बताउँछन् ।

यता ०५८ सालमै गीत पनि रेकर्ड भयो । गीतको शीर्षक हो- विरहले लै लै रुन पो मन लाग्यो ।

बस्नका लागि संस्था पनि पाए । तर खानाका लागि संस्थाका साथीहरुसँग मिलेर घर-घर माग्न जानुपर्ने बाध्यता आइलागेको उनी बताउँछन् ।

‘त्यो संस्थाका लागि दाता रहेनछन् । माग्नुको विकल्प रहेनछ,’ उनी भन्छन् ।

तर त्यो संस्थामा उनको बसाइ लामो भएन । एकदिन माग्न जाँदा केही नपाएर खाली हात फर्कदा संस्थाका व्यक्तिले अभद्र व्यवहार गरेपछि त्यहाँबाट निस्किएको उनी बताउँछन् ।

‘थालको झट्टी हानेर नमिठो वचन लगाए । मलाई ती मान्छेको नाम अहिले पनि लिन मन लाग्दैन,’ उनी भन्छन् ।

त्यहाँबाट माली गाउँमा कोठा सर्न कालिञ्चोक क्यासेट सेन्टरको मालिक लगाएको गुन उनले सायदै भुल्छन् ।

‘मैले गीत गाएपछि विमोचन पत्रिकामा समाचार छापिएको थियो । त्यहीँका पत्रकारबाट मैले उहाँलाई चिनेको हो । उहाँले नै मेरो कोठाका लागि चाहिने सामान किन्न सहयोग गर्नुभएको हो,’ उनी भन्छन् ।

दोहोरीको जागिर

मालीगाउँमा डेरा भएपछि आर्थिक दबाब बढ्दै गयो । खर्च जोहो गर्न कामको आवश्यक थियो । जागिर गर्न शरीरले साथ दिएको थिएन ।

पहिलो पटक जागिरका लागि बालाजुस्थित दोहोरीमा जागिर नपाएको स्मृति उनमा अझै ताजै छ ।

भन्छन्, ‘म एकोहोरो गीत गाउथेँ । दोहोरीको ज्ञान थिएन, कसरी जागिर दिन्थे ?’

दोस्रो दोहोरीमा जाँदा भने गायक राजु परियारलाई भेटेको उनी बताउँछन् । उनकै दयाका कारण ठमेलको एक दोहोरीमा जीवनको पहिलो जागिर पाएको उनी सम्झन्छन् ।

‘राजु दाइले शरीर यस्तो रहेछ । दोहोरी सिक्दै जानुपर्छ, जानेर कोही आएको हुँदैन । म मञ्चमा चढाउने व्यस्था गर्छु भन्नुभयो,’ उनी भन्छन्, ‘मालिकले पनि राजुले कर गरेको छ । काममा आउनु भन्नुभएको थियो ।’

पहिलो जागिर पनि उनको एक महिनामै छुट्यो । दोहोरीमा ज्ञान नभएकाले जागिर छुटेको हुनुपर्ने उनको बुझाइ छ ।

एक महिनाको तलब १२ सय दिएर सौहार्दपूर्ण वातावरणमा बिदा गरेकाले उनलाई त्यो दोहोरीको साहुप्रति गुनासो छैन ।

सुन्धाराको जागिरले दिएको सहजता

पहिलो जागिरको तलबका कारण नीलमणिलाई जागिर खोज्न समस्या भएन । जागिर नै नपाए पनि केही महिना पुग्ने पैसा उनीसँग मौज्दात थियो ।

तर केही दिनमा सुन्धाराको एक दोहोरीमा काम पाए । दोहोरीमा एक महिनाको अभ्यास र इच्छाशक्ति भएकाले त्यहाँको काम भने केही सहज भएको उनी सुनाउँछन् ।

‘सुरु ताल मिल्दैन थियो होला तर फर्काउन सक्ने भएँ । विस्तारै अभ्यास हुँदै गयो । त्यहाँको जागिर सहज नभए पनि पहिला जस्तो कठिन भएन,’ उनी भन्छन् ।

उनी जागिरमा मात्रै सीमित भएनन् । बाँकी अवसरहरु पनि खोज्ने क्रम जारी थियो । त्यही क्रममा विभिन्न प्रतियोगितामा सहभागी भएको उनी बताउँछन् ।

‘विभिन्न रक्सी कम्पनीले दोहोरी प्रतियोगिता गर्थेँ, खुला स्थानमा प्रतियोगिता हुन्थ्यो,’ उनी भन्छन्, ‘केही प्रतियोगिता जित्थेँ । नजितेको प्रतियोगितामा पनि शरीरिक अवस्था देखेर त्यहाँ आउनेले पैसा दिन्थेँ ।’

तिनै प्रतियोगिताबाट अहिलेका चर्चित गायक-गायिकाहरु पशुपति शर्मा, युवराज आचार्य, देवी घर्ती, राजु ढकालहरुसँग चिनजान भएको उनी बताउँछन् । भन्छन्, ‘उहाँहरु प्रतिस्पर्धी साथीहरु हो ।’

दोहोरीले खुलाएको अवसर

दोहोरीको कामले आर्थिका पाटोमात्र नभएर विभिन्न अवसर खुल्दै गएको नीलमणि बताउँछन् ।

भन्छन्, ‘चिनजान भयो । त्यसले कामहरु पाउन लागेँ । आर्थिक पाटो सहज भयो । यही क्षेत्रमा लागेर जीवन गुजारा गर्नसक्छु भन्ने हिम्मत आयो ।’

त्यसबेलादेखि उनी गायन क्षेत्रमा क्रियाशील छन् । ५० भन्दा बढी गीत रेकर्ड गराएका छन् ।

गायकसँगै उनले आफ्ना क्षमताले भ्याउने विभिन्न व्यापारसमेत गरे । अहिले उनी विवाहित हुन् । भन्छन्, ‘श्रीमतीको कपडा व्यापार छ । अहिले असन्तुष्ट हुनुपर्ने कारण छैन ।’

पछिल्लो समय उनी लाइभ दोहोरीमा व्यस्त छन् । युट्युबमा चर्चित दोहोरी गायकमध्येका उनी एक हुन् ।

प्रकाशित मिति : १४ भाद्र २०८१, शुक्रबार  १२ : ०४ बजे

१०औं राष्ट्रिय खेलकुद प्रतियोगिता निर्धारित समयमै हुन्छ : मन्त्री चौधरी

काठमाडौं– खेलकुदमन्त्री तेजुलाल चौधरीले कर्णालीमा हुने १०औं राष्ट्रिय खेलकुद प्रतियोगिता

राष्ट्रपतिद्वारा स्रष्टा अभिनन्दन तथा देउडा उत्सवको उद्‌घाटन, विभिन्न व्यक्तित्वहरू सम्मानित

काठमाडौं– राष्ट्रपति रामचन्द्र पौडेलले सांस्कृतिक समाज नेपालद्वारा शनिबार काठमाडौंमा आयोजित

गाजामा इजरायली आक्रमण, एकै परिवारका ११ जनाको मृत्यु

गाजापट्टी–  शनिबार बिहान गाजा सहरको एउटा घरमा भएको इजरायली हवाई

बागलुङमा घर भत्काउने क्रममा एकको मृत्यु, ११ जना घाइते

ढोरपाटन – बागलुङको बुर्तिबाङमा घर भत्काउने क्रममा च्यापिएर एक जनाको

कुपन्डोलमा मेलम्ची खानेपानीको पाइप फुट्दा भासियो सडक (तस्बिरहरू)

काठमाडौं– ललितपुरको कुपण्डोलमा प्रमुख सडक नै भासिएको छ ।