'आमा' समीक्षा : मध्यमवर्गीय परिवारको जीवन्त चित्रण | Khabarhub Khabarhub

‘आमा’ समीक्षा : मध्यमवर्गीय परिवारको जीवन्त चित्रण


१२ फाल्गुन २०७६, सोमबार  

पढ्न लाग्ने समय : 4 मिनेट


3
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

काठमाडौं – म्याक्सिम गोर्कीको उपन्यास ‘आमा’ विश्वविख्यात छ । आमामाथि लेखिएको यो उपन्यास उनका लोकप्रिय कृतिमध्ये एक मानिन्छ । आमामाथि विश्वभर कैयन् कृति लेखिएका छन् । थुप्रै चलचित्र र डकुमेन्ट्री बनेका छन् । आमा शब्द आफैमा प्रिय छ ।

यतिबेला निर्देशक दीपेन्द्र के खनालले ‘आमा’ चलचित्रमार्फत आमाप्रतिको आत्मीयता देखाउने प्रयास गरेका छन् । उनले यो चलचित्रमार्फत नेपाली समाजको मध्यमवर्गीय परिवारको सपाट चित्रण गरेका छन् ।

गाउँमा बस्ने यज्ञप्रसाद अर्याल (देशभक्त खनाल) आफ्नो छोरासँग त्यति खुशी छैनन् । बूढेशकालमा छोरासँगै नभएको पीडा बाबुआमा दुवैमा छ । बिहे गरेर गएकी छोरी आरती (सुरक्षा पन्त) काठमाडौंमा बस्दै आएकी छे । छोरो चोर बाटो हुँदै अमेरिका पुगेको छ । बुबाले कमाएको पैसा पनि छोरो अमेरिका जाँदा सकिन्छ । अमेरिका जाँदाको ऋण छोराले तिरेर भ्याइएको छैन ।

एक साँझ यज्ञप्रसाद भर्‍याङबाट लड्छन् । उनको टाउकोमा गम्भीर चोट लाग्छ । उपचारका लागि तुरुन्तै काठमाडौं पुर्‍याइन्छ । त्यसपछि शुरु हुन्छ चलचित्रको कथा । खुशीसाथ रमाइरहेको परिवारमा पैसाका कारण कस्तो समस्या आइपर्छ, त्यही नै चलचित्रको कथा हो ।

चलचित्रले अस्पतालमा हुने लूटतन्त्रको पाटो पनि उठाएको छ ।

चलचित्रमा गहन विषय त छ नै, बिरामी र कुरुवाले कसरी दुःख पाउँछन् भन्ने पनि देखाइएको छ । भोगेकालाई आफ्नै कथा चलचित्रमा देखाइएको अनुभूति हुन्छ ।

धेरै दृश्य अस्पताल परिसरमै खिचिएको चलचित्रका कैयन् दृश्य उही छन् । तर, कथाले बाँधिराख्छ । काठमाडौंमा सामान्य जागीर गरेर बस्ने परिवारको जीवन कति सकसपूर्ण र जोखिमपूर्ण छ भन्ने कथा उनिएको चलचित्र ‘आमा’ दीपेन्द्र के खनालका चलचित्रमध्ये अर्को एक प्रशंसनीय चलचित्र हो ।

चलचित्रमा शीर्ष भूमिका निभाएकी मिथिला शर्माको अभिनय जीवन्त लाग्छ । चलचित्र हेर्दा दर्शकलाई उनी आरती (सुरक्षा पन्त) की आमा मात्र नभएर सबैकी आमा हुन् भन्ने लाग्छ । उमेरले कमजोर बनाइसक्दा पनि उनी अस्पतालमा कुरुवा बस्नुपरेको छ । उनको दौडधूप र बिग्रेको घडी मिलाउने कष्टले उनी आमा मात्र होइनन्, एक इमान्दार पत्नी पनि हुन् भन्ने देखाउँछ । आमा हुनुभन्दा पहिले उनी कसैकी पत्नी बनिसकेकी हुन् भन्ने देखाइएको छ ।

मिथिलाले यो पात्रलाई आफ्नै भोगाइजस्तै गरी पर्दामा उतारेकी छिन् ।

चलचित्रमा सुरक्षा पन्तको अभिनय पनि उस्तै अब्बल छ । पात्रमा उनी यसरी डुबेकी छिन् कि, उनी साँच्चिकै अस्पतालको बेडमा लमतन्न भएका बुबाको पीडामा छट्पटाइरहेकी छिन् भन्ने लाग्छ । एकातिर भेन्टिलेटरमा उपचाररत बुबाको ख्याल गर्न नपाउँदाको पीडा छ, अर्कातिर आफै आमा बन्न नपाउँदाको पीडा पनि छ । यो भाव सुरक्षाले उतारेकी छिन् ।

केही चलचित्रमा गरेको कमजोर अभिनयपछि पुन: सुरक्षा आफ्नो लयमा फर्किएकी छिन् ।

आरतीको पतिको भूमिका निभाएका मनिष निरौलाको अभिनयले दर्शकको मन छुन्छ ।

यस्तै छोटो भूमिकामा देखिएकी सरिता गिरीको अभिनयले पनि मन जित्छ । आमा बन्ने सौभाग्य पाए पनि छोरालाई टाढैबाट टुलुटुलु हेर्नुपर्ने दृश्य र भागेर बिहे गर्ने आँट गर्दा पनि सबै भएर पनि कोही नभएको महसूस गर्नुपरेको परिवेशलाई उनले मर्मस्पर्शी ढंगले पर्दामा उतारेकी छिन् ।

चलचित्रमा धेरै कलाकार छैनन् । तर, हरेकले जीवन्त अभिनय गरेका छन् ।

दीपेन्द्र के खनालले आफैले लेखेको र छायांकन गरेको यो चलचित्रमा निर्देशकीय क्षमता झल्किएको छ । उनले स–साना कुरालाई पनि ख्याल गरेर चलचित्र खिचेका छन् । साथै उनले चलचित्रमार्फत जीवनप्रतिको बुझाइ पनि देखाउन खोजेका छन् ।

उनले घडीलाई बिम्बका रुपमा प्रयोग गरेका छन् । बिग्रेको घडी बनाउन हर प्रयास गर्ने विषयले जीवन र मरणको वर्णन गर्न खोजेका छन् । उनले संवादमार्फत जन्म र मृत्युबाहेक सबै कुरालाई एक भ्रमका रुपमा अर्थ्याएका छन् ।

छायांकनमा खनालको मिहिनेत उत्तिकै देखिन्छ । धेरैजसो दृश्यहरु इन्डोरमा खिचिएको छ । चलचित्रमा जे छ, त्यो स्वभाविक लाग्छ । यद्यपि अझै राम्रो बनाउने ठाउँ भने छन् ।

निर्देशकले दर्शकको मन जित्न चाहिनेभन्दा बढी दृश्य खिचेका छैनन् । तर, कथा अगाडि बढ्दै जाँदा दर्शक पनि त्यही कथाअनुसार अगाडि बढ्छन् । चलचित्रका संवाद स्वभाविक लाग्छन् ।

निर्देशकले मानवीय संवेदनालाई नजिकबाट केलाउने प्रयत्न गरेका छन् । चलचित्रले अस्पतालभित्रको लूटको कथा भने पनि यसले अन्तर्जातीय विवाह, वैदेशिक रोजगारीका कारण रित्तिएका गाउँहरु र नेपाली समाजका समस्यालाई पनि कोट्याएको छ ।

चलचित्रमा छोरा अस्ट्रेलिया भएर नातिसँगै बस्दै आएकी एक हजुरआमाले बुहारीलाई गर्ने व्यवहार र अन्तिममा तिनै हजुरआमाले सुनको थैली बुहारीलाई दिएको दृश्य कारुणिक छ । उनका माध्यमबाट आमाहरू कसरी बूढेशकालमा एक्लै हुनुपरेको छ भन्ने देखाइएको छ ।

त्यसो त चलचित्रमा कमजोरी हुँदै नभएका होइनन् । ‘आमा’ हेरिरहँदा यसमा अझै स्तरीय बनाउन सकिन्थ्यो भन्ने धेरै ठाउँमा लाग्छ । निर्देशक खनालले कथालाई अस्पताल र एउटा फ्ल्याटमा मात्र सीमित बनाएका छन् । चलचित्रको पार्श्वध्वनि झुर नभए पनि दर्शकलाई पूर्ण तरंगित गराउन नसकेको महसूस हुन्छ ।

छोराको भूमिकामा कसले अभिनय गरेको छ भन्ने निर्देशकले अन्तिममा खुलाएको भए चलचित्र अझ रोचक हुने थियो । अमेरिकामा छोरो त छ, तर कस्तो अवस्थामा छ भन्ने देखाइएको छैन ।

यस्तै चलचित्रमा संवादले नै कतिपय दृश्यलाई बुझाउन खोजिएको छ । भर्‍याङबाट लडेको दृश्य, गाउँ र गाउँका घरहरु चलचित्रमा ‘मिसिङ’ छन् । न त चलचित्रमा जोडिएका अन्य सहायक चरित्रको बारेमा प्रष्ट रुपमा देखाइएको छ ।

अस्पतालमा भेटिएका र बनेका आफन्तहरु अस्पतालसँगै सकिन्छन् । कथामा निर्देशकले थप मिहिनेत गर्ने प्रशस्त ठाउँ भने छन् ।

समग्रमा चलचित्रले नेपाली समाजका आमाहरुको कथा भनेको छ । ‘हिँडेर अमेरिका’ नामक चलचित्र बनाउन कस्सिएका निर्देशक खनालले त्यसैको सानो कथालाई लिएर ‘आमा’ बनाएका छन् ।

हुनसक्छ, निर्देशकले यो चलचित्रलाई प्रिक्वेलका रुपमा बनाएका किन नहोऊन् । जे होस्, निर्देशकले हिँडेर अमेरिका गएपछिको जटिल अवस्थालाई चलचित्रमा स्थान दिन भने छुटाएका छैनन् ।

डार्क कमेडी विधाले दर्शक पाइरहेका बेला डार्क साइडका कथा भनेर निर्देशक खनालले मध्यमवर्गीय परिवारको पीडा भन्ने आँट गरेका छन् । यो चलचित्र धेरै नेपालीको साझा समस्या हो । चलचित्रमा सामान्य कमजोरी छन् तर ती कमजोरीलाई दर्शकले भुलिदिन्छन् । किनकि, चलचित्रले हाम्रै मौलिक कथा भनिरहेको छ ।

प्रकाशित मिति : १२ फाल्गुन २०७६, सोमबार  १२ : ४५ बजे

धरहरा व्यवसायिक रुपमा खुला, प्रतिव्यक्ति दुईसय रुपैयाँ, विद्यार्थी र ज्येष्ठ नागरिकलाई छुट

काठमाडौं– काठमाडौंको सुन्धारास्थित धरहरा आजदेखि व्यवसायिक रुपमा खुला भएको छ

कोप-१९ : विकासोन्मुख देशलाई तीन सय अर्ब डलर सहयोग गर्ने सहमति

बाकु – अजरबैजानको बाकुमा सम्पन्न भएको संयुक्त राष्ट्र सङ्घीय जलवायु

पाँच महिनामा ५५ गर्भवती तथा सुत्केरीको उद्धार

काठमाडौं- महिला, बालबालिका तथा ज्येष्ठ नागरिक मन्त्रालयले पछिल्लो पाँच महिनामा

विधायन व्यवस्थापन समितिको बैठक बस्दै

काठमाडौं– संघीय संसदको राष्ट्रियसभा अन्तर्गत रहेको विधायन व्यवस्थापन समितिको बैठक

बन्दीपुरको बौद्धसदनमा गुम्बा निर्माण

तनहुँ– तनहुँको बन्दीपुर गाउँपालिका–४ मा अवलोकेश्वर बौद्ध गुम्बा निर्माण गरिएको