काठमाडौं – बडादशैँको अवसर पारेर यही असोज १० गतेदेखि प्रदर्शनमा आएको चलचित्र ‘रातो टीका निधारमा’ बक्स अफिसमा असफल रह्यो । यो चलचित्रले हलसम्म दर्शक तान्ने धेरैको पूर्वानुमान थियो । त्यसो त केही हलमा चलचित्र अझै पनि धरमर गर्दै चलिरहेको छ । चलचित्रमा साम्राज्ञी राज्यलक्ष्मी शाह र अंकित शर्माको शीर्ष भूमिका छ । अशोक शर्माको लेखन तथा निर्देशन रहेको यो चलचित्र आखिर किन चलेन त? यसबारेमा छलफल गरौँ:
राम्रो कथा, कमजोर पटकथा
चलचित्रका निर्देशक अशोक शर्माले नै तयार पारेको यो चलचित्रको कथा यति कमजोर छ कि, त्यसको अन्य चलचित्रसँग तुलना गर्न पनि गाह्रो हुन्छ । उनले चलचित्रमा कथा त राम्रो उठाउने जमर्को गरेका छन् । तर प्रस्तुतीकरण ज्यादै नै खल्लो छ । चलचित्रमा आउने हरेक घटनाक्रम पूरै वाहियात लाग्छन् । चलचित्रको प्रस्तुतीकरण केटाकेटीले भाँडाकुटी खेलेजस्तो छ ।
चलचित्रमा त्यस्तो कुनै प्लट छैन, जुन प्लटलाई हेरेर दर्शकले ‘वाह’ भन्न सकून् । चलचित्रको प्रस्तुतीकरण एकदमै कमजोर छ । संवाद र प्लटमा निर्देशक चुक्नुसम्म चुकेका छन् ।
कलाकारको अभिनय
चलचित्रको स्किृप्ट नै कमजोर भएपछि चलचित्र राम्रो बन्ने कुरै भएन । त्यसमाथि पनि निर्देशक शर्माले चलचित्र ‘रातो टीका निधारमा’ मा कलाकारलाई यति कमजोर र निरीह बनाएका छन् कि, कुनै पनि प्लटमा कलाकारले राम्रो प्रस्तुति दिन सकेका छैनन् । एउटा हैन, सबै कलाकारको अभिनय उस्तै कमजोर छ । एक अर्थले त निर्देशकले सबै कलाकारलाई केवल ‘जोकर’ बनाएका छन् ।
चलचित्रको स्किृप्टमा पात्र नै बलिया बन्न नसकेपछि कलाकार झन् खल्लो लाग्ने भइहाले । यही चलचित्रबाट डेब्यु गरेका अंकित शर्मा शिकारु कलाकार बनेका छन् । कुनै पनि कलाकार सिक्नका लागि चलचित्रमा अभिनय गर्नेभन्दा पनि सिकेर चलचित्रमा अभिनय गर्नुपर्ने हो ।
कर्कस पार्श्वध्वनि
चलचित्रको छायांकनमा बरु केही दृश्यमा चित्त बुझाउने ठाउँ रहला तर यसको पार्श्वध्वनि कानमा मात्र होइन, मनमै बिझ्छ । चाहिनेभन्दा बढी लाउड बनेको चलचित्रको पार्श्वध्वनिले यति दिक्क बनाउँछ कि, दर्शकलाई चलचित्र हेर्दा मजा लागेको ठाउँमा पनि यसको म्युजिक ‘भिलेन’ बनेर आइदिन्छ ।
र, कमजोर निर्देशन
भनिन्छ, चलचित्र कस्तो बनाउने भन्ने निर्देशकको हातमा हुन्छ । चलचित्रको कथा राम्रो हुनुपर्छ । ‘रातो टीका निधारमा’ को कुरा गर्नुपर्दा चलचित्रको कथा पनि कमजोर छ, निर्देशकीय क्षमता पनि उत्तिकै फितलो छ । निर्देशकले चलचित्रलाई स्तरीय बनाउनभन्दा पनि विज्ञापन एजेन्सीको यसरी विज्ञापन गरेका छन् कि, मानौँ यो चलचित्र चलचित्र होइन, विज्ञापन हो ।
चलचित्रमा एउटा रक्सीको विज्ञापन आउँछ, त्यतिबेला कलाकारभन्दा बढी फोकस त त्यही रक्सीलाई गरिन्छ ।
चलचित्रमा यदि केही राम्रो छ भने त्यो हो यसको विषयवस्तु । चलचित्रले नेपालमा पनि कृषि क्षेत्रमा केही गर्न सकिन्छ भन्ने विषय उठाएको छ । केही क्रान्तिका कुरा पनि छन् । तर, प्रस्तुति कमजोर हुँदा ती कुनै पनि विषयले कन्भिन्स गर्दैन ।
प्रतिक्रिया