ती दिनका यी फिल्मी स्टार | Khabarhub Khabarhub

ती दिनका यी फिल्मी स्टार


१९ आश्विन २०७८, मंगलबार  

पढ्न लाग्ने समय : 5 मिनेट


0
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

काठमाडौँ– तीन दशकअघिको समय, लामो कपाल भएको नायक र अबोध देखिने नायिका ! भारत र नेपालमा फिल्म हेर्ने जो कोहीका मस्तिष्कमा यस्ता दृष्य अझै ताजा छन् । त्यो समयका टिनएजरहरू या भर्खर टिनएज पार गरेकाहरू अहिले ५० को हाराहारीमा छन् । अहिले पनि त्यो साङ्गीतिक फिल्म ‘आसिकी’ को कुनै गीत सुन्दा मान्छे रोमाञ्चित हुन्छ ।

शायद धेरै जना फ्ल्यास ब्याकमै त्यही टिनएजको अन्तिम समयमा फर्कने छन् जुन समय उनीहरू ‘आसिकी’ फिल्म हरेर आफूलाई पनि नायक या नायिका अनुभूत गर्थे ।

त्यो समय धेरैका प्रिय कलाकार राहुल राय र अनु अग्रवालका बारे अहिले पनि कतिपयलाई चासो हुन सक्छ । फिल्मी दुनियाँमा अनु गुमनाम हुनुको रहस्यका बारे धेरैलाई कौतुहल पनि हुन सक्छ ।

नब्बेको दशकको ब्लकबस्टर फिल्म ‘आसिकी’ उत्कृष्ट अभिनय, कर्णप्रिय गीत र नायिकाको अबोध अनुहारका कारण विशेष थियो ।

दिल्ली विश्वविद्यालयबाट समाजशास्त्रमा स्वर्ण पदकधारी मेधावी अनु सन् १९८८ मा दूरदर्शनको टेली सिरियल ‘एसी बाहाने’ मार्फत अभिनयमा लागेकी थिइन् । यसको दुई वर्षपछि १९९० मा ‘आसिकी’ को सफलताले अनुको चर्चा एकाएक चुलिएको थियो ।

यी सर्वाधिक लोकप्रिय नायिकाको जीवनीमा अनेक आरोहअवरोह आए । सन् १९९७ मा विहारको योग स्कुलमा आबद्ध भएकी उनी १९९९ सम्ममा योगमा पारङ्गत भइन् । सोही वर्ष मुम्बई फर्केर योग प्रशिक्षकको रूपमा सक्रिय थिइन् तर अचानक कार दुर्घटनामा परिन् । उनले २९ दिन कोमामा बिताइन् र मृत्युको मुखबाट उम्किन् । त्यो समयमा उनले पुराना दिनको स्मरण समेत गुमाएकी थिइन् ।

सन् २००० को दशकसम्म आइपुग्दा दिल्ली विश्वविद्यालयकी ती मेधावी छात्रा अनुको जीवन र जगतप्रतिको दृष्टिमा यसरी परिवर्तन भयो कि उनी आममानिसभन्दा पृथक भइन् । फलस्वरूप सन् २००१ मा भिक्षुणी बनिन् ।

अहिले मुम्बईमा एक्लै बस्छिन् र नियमित योग साधनामा तल्लीन छिन् । उनी आत्मबल बढाउन गीतसङ्गीत र साहित्यको भूमिका धेरै हुन्छ भन्ने निष्कर्षमा छिन् ।

सन् २००४ मा हिन्दी फिल्म ‘जुली’ ले भारत र नेपालका फिल्मी बजारमा तहल्का मच्चायो । त्यो फिल्म कामुक थियो, त्यतिकै सन्देशमूलक पनि । यसमा नेहा धुपियाको प्रमुख भूमिका थियो ।

यसअघि सन् १९७५ मा ‘जुली’ नामक एउटा रोमान्टिक फिल्मले बजार तताएको थियो । उनन्तीस वर्षपछिको अर्को ‘जुली’ ले पुरानो जुलीले भन्दा बढी सफलता पायो । नेहा धुपिया अभिनित त्यो फिल्म समाजको यथार्थ चित्रण पनि थियो । यसपछि नेहा सन् २००५ मा ‘सुपरस्टार अफ टुमारो’ का लागि मनोनयनमा परेकी थिइन् ।

त्यसअघि नै नेहाले सन् २००४ मा फिल्म ‘कयामत’ का लागि ‘स्क्रिन अवार्ड’ जितेकी थिइन् । उनी २००४ मै ‘फिल्म फेयर अवार्ड’ र ‘स्टार गुयल्ड अवार्ड’ का लागि मनोनयनमा परेकी थिइन् ।

रङ्गिला, खुब सुरत, जङ्गल जस्ता चर्चित फिल्मकी नायिका उर्मिला, दोस्रो ‘जुली’ की नेहा, ‘आसिकी’ की अनु र ‘मैने प्यार किया’ की भाग्यश्री चर्चामा छैनन् । फायर, वाटर, अर्थ, साम एन्ड मी, कामिला निर्देशन गर्ने दीपा गुमनाम छिन् ।

सन् १९९४ मा ‘मिनाराम’ मा बाल कलाकारको भूमिकाबाट फिल्मी क्षेत्रमा होमिएकी नेहा सन् २०२१ सम्म पनि यथावतै रहिन् तर जुली जतिकै दमदार फिल्म आएनन् ।

सन् २०२० को सर्ट मुभी ‘देवी’ मा भने नेहाको अभिनय बेजोड थियो । त्यसो त सन् २०१८ मा ‘तुम्हारी सालु’ का लागि ‘स्क्रिन अवार्ड’ पाए पनि नेहाको चर्चा जुलीमा जस्तो भएन ।

‘मैने प्यार किया’ ८० को दशकको अन्त्यमा एकदमै चर्चित फिल्म थियो । नायिका भाग्यश्री पद्मारधनले यस फिल्ममा ‘फेयर अवार्ड’ जितिन् । यसपछि भने उनी बजारमा त्यति सफल भइनन् ।

हिमालय दसानीसँग बिहे गरेपछि भाग्यश्रीले तीन वटा फिल्म ‘कैद मे बबुल’, ‘त्यागी’ र ‘पायल’ मा अभिनय गरिन् । सन् १९९३ को ‘घर आया परदेशी’ भाग्यश्रीको ९० को दशकको अन्तिम हिन्दी फिल्म थियो ।

यसपछि उनी तामिल, कन्नड र तलेगु फिल्ममा व्यस्त भइन् । टेली सिरियल ‘सीआईडी’ र ‘कभीकभी’ उनको भूमिका थियो ।

सन् २००० को दशकमा भाग्यश्री फेरि हिन्दी फिल्ममा फर्किन् । सन् २००३ मै उनले ‘सन्तोषी मा’ मा अभिनय गरिन्, २००६ मा ‘हमको दिवानी कर गया’, २०१० मा ‘रेड अलर्ट’ र ‘वार विदिन’ मा अभिनय गरिन् ।

सन् २०२१ मा भाग्यश्री अभिनित ‘तलाइभी’ र ‘राधेश्याम’ बजारमा आउँदैछन् । यी फिल्मले बजारमा पार्ने प्रभाव त अहिले थाहा छैन तर सम्भवतः सन् १९८९ को ‘मैने प्यार किया’ ले जति चर्चा पाउने छैनन् ।

संयोग नै मान्नुपर्छ, भाग्यश्रीका छोरा अभिमन्यु दसानीले सन् २०१९ मा ‘मर्दको दर्द नहीँ होता’ का लागि फिल्म फेयर अवार्ड पाए ।
पछिल्लो समय भाग्यश्री सामाजिक सेवामा समेत सक्रिय छिन् । महाराष्ट्रले अघि सारेको भाग्यश्री स्किममा उनी सक्रिय छिन् ।

सन् १९९५ मा जैकी स्राफ र अमिर खानसँगै उर्मिला मातोण्डकरको ‘रङ्गिला’ ले सनसनी फैलायो । बेजोड अभिनयकी खानी उर्मिला सन् १९७७ मा तीन वर्षको उमेरमै कर्म तथा १९८३ मा ‘मासुम’ मा बाल कलाकारको रूपमा फिल्म क्षेत्रमा प्रवेश गरेकी थिइन् । ‘मासुम’ को त्यो अभिनयले धेरैलाई छोयो र अत्यधिक सफल भयो । उर्मिलालाई ठूलो स्टार भने यसको १२ वर्षपछि ‘रङ्गिला’ ले बनायो ।

उल्लेख गरिएका नायिका झैँ उर्मिला एउटै फिल्ममा मात्र सफल भएकी होइनन् । सन् १९९७ मा जुधाई, १९९८ मा ‘सत्य’, १९९९ मा ‘खुब सुरत’ र २००० मा थ्रीलर फिल्म ‘जङ्गल’ लगायत चर्चामा रहे । परन्तु, रङ्गिलाको जस्तो प्रभाव कुनैको पनि रहेन । अहिले उर्मिलाको चर्चा ९० को दशकमा जस्तो छैन ।

भारतीय फिल्म उद्योगमा अनु अग्रवाल, नेहा धुपिया, र भाग्यश्री जस्ता एक पटक सर्वाधिक चर्चामा आएर सेलाएका नायिका मात्र होइन, सर्वाधिक चर्चामा रहेर बिस्तारै सेलाएका निर्देशक पनि छन् ।

सन् १९९६ मा रिलिज भएको ‘फायर’ ले भारतमा सनसनी मच्चाए । ‘फायर’ की निर्देशक दीपा मेहताको अर्को फिल्म ‘अर्थ’ १९९८ मा र ‘वाटर’ २००५ मा रिलिज भए । पञ्चतत्वमध्येका तिन तत्वमा आधारित उनका यी तिनै चलचित्रले अन्तर्राष्ट्रिय क्षेत्रमा अधिक चर्चा पाएका थिए ।

भारतले ‘अर्थ’ लाई उत्कृष्ट वैदेशिक भाषाको चलचित्रको रूपमा ‘एकेडेमी अवार्ड’ मा दर्ता गरेको थियो भने ‘वाटर’ लाई क्यानडाले यसै विधाका लागि दर्ता गरेको थियो ।

सन् २००३ मा ‘जेनी अवार्ड’ पाएकी दीपाले क्यानडाको कला क्षेत्रको सबैभन्दा ठूलो मानिने ‘लाइफ टाइम आर्टिस्ट एचिभमेन्ट’ पनि पाएकी थिइन् ।

पन्जाबमा जन्मिएकी दीपाले दिल्लीको वेलहाम गल्र्स हाइ स्कुलमा पढेकी थिइन् । भारतीय सरकारसँग मिलेर शिक्षामूलक डकुमेन्ट्री निर्माण गरिरहेकी उनले क्यानडाका डकुमेन्ट्री फिल्म निर्माता पाउल सालटजम्यानसँग बिहे गरिन् ।

सन् १९९१ मा दीपाले पहिलो फिल्म निर्देशन गरेकी थिइन् । ‘साम एन्ड मी’ नामको उक्त फिल्म भारतीय युवा र यहुदी भलादमीको सम्बन्धका बारे थियो । त्यसै वर्ष उक्त फिल्मले क्यानडामा महिलाले निर्देशन गरेको सबैभन्दा ठूलो बजेटको फिल्मको कीर्तिमान बनाएको थियो ।

यसपछि दीपाको अर्को फिल्म ‘कामिला’ प्रदर्शन भयो । उनले आफ्नो करियरमा अंग्रेजी भाषाका फिल्महरू पनि निर्देशन गरिन् ।

धेरै सफलताका बीच दीपाको वास्तविक पहिचान भने तीन तत्वको नामबाट रहेका फिल्म नै हुन् । यी फिल्ममा अमिर खान, सीमा विश्वास, सबनम आज्मी, कुलभूषण कारभण्डा, जोन अब्राहम, राहुल खन्ना, लिसा रे र नन्दिता दासको अभिनय थियो ।

दीपाको फिल्म साम्सी सिध्वसँग सम्बन्धित रहे । उनको ‘अर्थ’ १९९१ मा प्रकाशित साम्सीको उपन्यास ‘क्र्याकिङ इन्डिया’ मा आधारित थियो । सिध्वसले सन् २००६ मा ‘वाटर’ फिल्ममा उपन्यास लेखेका थिए । दीपाका यी तीनै फिल्मममा सङ्गीत संयोजन ए आर रहमानले गरेका थिए ।

‘फायर’ दुई देउरानी र जेठानी बीचको यौन गतिविधिको विषय थियो भने ‘अर्थ’ १९४७ मा भारत–पाकिस्तान विभाजनले सीमा क्षेत्रमा सामान्य परिवारका व्यक्तिको जीवनमा पारेको प्रभावमा आधारित थियो ।

पन्जाबमा जन्मिएकी दीपाले बाल्यकालमै यी सबै देखेकी थिइन् । ‘वाटर’ ममा भने हिन्दु धर्मावलम्बीले आपत्ति जनाएका थिए ।

अहिले उल्लिखित नायिका र निर्देशकको खासै चर्चा छैन । कुनै समय उत्कृष्ट फिल्म दिएका कारण यिनलाई सम्झनेको ठूलो जमात भारतमा मात्र होइन, नेपालमा पनि छ ।

–एजेन्सीहरूको सहयोगमा

प्रकाशित मिति : १९ आश्विन २०७८, मंगलबार  ८ : २२ बजे

अधुरा आयोजनालाई सरकारले अगाडि बढाउने छ : ऊर्जामन्त्री

काठमाडौं – ऊर्जा, जलस्रोत तथा सिँचाइमन्त्री दीपक खड्काले नेपाल–भारतबीच निर्माण

जलवायु परिवर्तनका चुनौतीको सामना गर्न सबै एकजुट हुनुपर्छ : प्रधानमन्त्री

काठमाडौं– प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीले जलवायु परिवर्तनका चुनौतीको समाधानमा एकजुट

बीमा प्राधिकरणमा अध्यक्ष नियुक्त गर्न सिफारिस समिति गठन

काठमाडौं – नेपालको बीमा क्षेत्र नियामक नेपाल बीमा प्राधिकरण अध्यक्ष

बैतडीमा खोप लगाएका बालकको मृत्युपछि तनाव, सडक अवरुद्ध 

बैतडी– बैतडीमा खोप लगाएका कारण बालकको मृत्यु भएको भन्दै स्थानीयले

स्ववियु निर्वाचनको तीव्र तयारीमा त्रिवि

काठमाडौं – त्रिभुवन विश्वविद्यालयले स्वतन्त्र विद्यार्थी युनियन (स्ववियु) निर्वाचनको तयारी