अनुष्का शर्मा र दीपिका पादुकोणजस्ता अभिनेत्री किन फिल्म बनाउदैछन् | Khabarhub Khabarhub

अनुष्का शर्मा र दीपिका पादुकोणजस्ता अभिनेत्री किन फिल्म बनाउदैछन्


१४ आश्विन २०७८, बिहीबार  

पढ्न लाग्ने समय : 5 मिनेट


0
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

मुम्बई(बीबीसी हिन्दी)– हिन्दी फिल्म उद्योग पहिलाको तुलनामा धेरै परिवर्तन भइसकेको छ । जसरी दर्शकको माग फेरिएको छ, त्यही किसिमले फिल्म निर्माणको प्रक्रियामा पनि परिवर्तन आइरहेको छ ।

पुरुष प्रधान हिन्दी फिल्म उद्योग अब फिल्ममा लैंगिक समानतातर्फ ढल्किरहेको छ । फिल्म अभिनेता शाहरुख खान, सलमान खान, आमिर खान, अक्षय कुमार, अजय देवगन, रणवीर कपूरजस्ता कलाकार फिल्म निर्माताका रुपमा अगाडि आएका छन् । तर अब अभिनेत्री पनि पछाडि छैनन् ।

आफ्नो अभिनयले फिल्म उद्योगमा स्थान बनाएकी अभिनेत्री अनुष्का शर्माले भाई कर्नेश शर्मासँग मिलेर क्लीन स्लेट फिल्मस नामक प्रोडक्सन हाउस खोलेकी छन् । जसमार्फत उनीहरुले ‘एनएच१०’, ‘परी’, ‘फिल्लौरी’ र ‘बुलबुल’ जस्ता फिल्म बनाए ।

अन्तर्राष्ट्रिय स्टार बनिसकेकी अभिनेत्री प्रियंका चोपडाले पर्पल पेबल्स पिक्चर्स नामको प्रोडक्सन खोलेर कैयौं हिन्दी र क्षेत्रीय फिल्म निर्माण गरिन् । जसमा मराठी फिल्म ‘भेन्टिलेटर’, नेपाली फिल्म ‘पाहुना’ र वर्षको सुरुवातमा ओटीटीमा रिलिज भएको फिल्म ‘ह्वाइट टाइगर’ छन् ।

आफ्नो अभिनयले सबैलाई ‘फिदा’ बनाएकी अभिनेत्री दीपिका पादुकोणले फिल्म निर्माणमा का प्रोडक्सनबाट पाइला चालिन् र फिल्म ‘छपाक’ बनाइन् । अभिनेत्री आलिया भट्ट, तापसी पन्नु, कंगना रनावत, करीना कपूरले पनि आफू निर्माता बन्ने घोषणा गरिसकेका छन् ।

यो ट्रेण्डलाई सकारात्मक रुपले हेरेका इतिहासकार एस एम एम औसजा अभिनेत्रीले आफूलाई अभिनेता सरह समान बनाइरहेको बताउछन् । यद्यपि फिल्म निर्माणमा हिस्सेदारीको ट्रेड अभिनेताले सुरुवात गरेका थिए । यो सकारात्मक कदम हो ।

फिल्मको व्यापारबारे जानकार अतुल मोहन भन्छन्, ‘आजको कलाकारको पीढि निकै चतुर छन् । उनीहरु पैसा कसरी बनाउन सकिन्छ भनेर भविष्यको बारेमा निरन्तर सोचिरहेका छन् । जस्तै कलाकारलाई उनीहरु कसरी सुरक्षित बनाउन सकिन्छ ।’

‘पहिला फिल्म बन्थ्यो, जुन सिनेमा घरहरुमा मात्र रिलिज हुन्थ्यो र टेलिभिजनमा दुरदर्शनमा मात्र प्रदर्शन हुन्थ्यो । विगत १० वर्षमा धेरै परिवर्तन भएको छ । फिल्मको कमाईको आँकडा बढेको छ । सय करोडदेखि ३ सय करोड भएको छ । सेटलाइटबाट पैसा पाइरहेका छन्, डिजिटलबाट पैसा लिइरहेका छन् । अडियोबाट पैसा मिलिरहेको छ । ओभरसिज फिल्म कारोबारबाट पैसा आइरहेको छ । यी सबै कारणबाट पैसा कमाउन सकिन्छ । योसँगै आइपीआर(इन्टेलेक्चुअल प्रोपर्टी राइट्स) पनि छ । भविष्यमा पैसा कमाउनको धेरै ठूलो माध्यम बनिरहेको छ,’ अतुल भन्छन् ।

उनका अनुसार जसरी राजेश खन्ना र अमिताभ बच्चनले ठूला निर्देशक जस्तै यश चोपडाका साथ मिलेर फिल्म बनाए । अमिताभ उच्च स्थानमा पुग्दा उनले वितरणको काम पनि सुरु गरे । जसमा ‘अमर अकबर एन्थनी’, ‘नसिब’ जस्ता फिल्म पर्दछन् । उनको अर्को पुस्ता शाहरुख खानले फिल्म स्टुडियो सञ्चालन गरे । अभिनेताहरुलाई देखेर अभिनेत्रीहरुले पनि फिल्म निर्माणमा पैसा छ भन्ने महशुस गरे । उनीहरुले फिल्म निर्माणमा साझेदारीको माग नै गरे ।

आजको दिनमा अभिनेत्रीहरु केवल अभिनेताको वरपरको कथाको हिस्सा छैनन् । उनीहरु फिल्ममा प्रमुख भूमिकामा देखिइरहेका छन् । यस्ता कैयौं कथामा अभिनेत्रीहरुले आफ्नो अभिनयको दबदबा देखाएका छन् । अनुष्काको फिल्म ‘एनएच१०’ होस् या दीपिकाको ‘छपाक’ नै किन नहोस् ।

‘आजकल अभिनय देखाउनका लागि कैयौं अनौठा विषयमा फिल्म बनिरहेको छ । यस्ता कैयौं कथा छन्, जसमा निर्माता भेटिदैनन् र यदि कोही ठूला अभिनेता वा अभिनेत्री यस्ता कथामा फिल्म बनाउन चाहन्छन्, त्यो बेला ठूला स्टुडियोले सहयोग गर्छन् । जस्तै एरोजले अनुष्काको फिल्मलाई र फक्स स्टुडियो इण्डियाले दीपिकाको फिल्मलाई साथ दियो ।

फिल्म स्टुडियो फिल्म निर्माणको हरेक विभागमा सहयोग गर्छ । जसमा प्रोडक्सनदेखि लिएर मार्केटिङ र रिलिज सबै जोडिएका छन् ।

‘उनीहरुलाई आफ्नो किसिमको फिल्म बनाउने चाहना हुन्छ । जसरी भूमिकाका प्रति आकर्षण हुन्छ, जुन उनीहरुले पाइरहेका हुँदैनन् । त्यसमा निर्माताले यस्ता विषय छनोट गर्छन् । जसकारण उनीहरुको आइपीआर जिन्दगीभरका लागि सुरक्षित हुन्छ । जुन उनीहरुको सम्पति बन्छ । जसलाई हरेक पाँच–सात वर्षमा मोनेटाइज गर्न सकिन्छ र विभिन्न प्लेटफर्ममा प्रदर्शन गर्न सकिन्छ’, अतुलले भनेका छन् ।

अतुलको बुझाईमा स्टार निर्माता हुनासाथ फिल्मको लागतमा कम हुँदैन । किनकी स्टार आफ्नो मार्केट मूल्यलाई आफ्नो फिल्ममा पनि प्रयोग गर्छन् । उनीहरुले फिल्म थिएटरमा रिलिज भयो भने उनीहरुको पारिश्रमिक कति हुने भन्ने आफैं निर्धारण गर्छन् । उनीहरुको फिल्म थिएटर भन्दा ओटीटीमा रिलिज भयो भने पारिश्रमिक थिएटरको भन्दा बढी असुल्छन् ।

हिन्दी फिल्म उद्योगको सुरुवाती समयमा कैयौं यस्ता सशक्त अभिनेत्रीहरु थिए, जसले फिल्म निर्माणको हरेक कमाण्ड सम्हाले । इतिहासकार अमृत गंगरले यस्ता सशक्त अभिनेत्रीहरुबारे व्याख्या गरेका छन् ।

फातिमा बेगमले आफ्नो करियर उर्दू मञ्चबाट सुरु गरिन् । त्यसपछि आर्देशिर इरानीको ‘वीर अभिमन्यु’ फिल्मबाट फिल्ममा पाइला चालिन् । इरानीले इम्पीरियल फिल्म कम्पनी स्थापना गरे । जसले सन् १९३१ मा भारतको पहिलो साउण्ड फिल्म ‘आलम नारा’ निर्माण गर्यो । यो फिल्ममा फातिमाकी छोरी जुबैदा, सुल्ताना र शहजादीले अभिनय गरे ।

सन् १९२६ मा फातिमाले फात्मा फिल्मस नामक प्रोडक्सन हाउस स्थापना गरिन् र सन् १९२८ मा विक्टोरिया–फातिमा फिल्म पनि सुरुवात गरिन् । फातिमा बहुमुखी प्रतिभाशाली महिला थिइन्, जसले कोहिनूर र इम्पीरियल स्टुडियो जस्ता ठूला स्टुडियोको फिल्ममा अभिनयसँगसँगै आफ्नो प्रोडक्सनबाट फिल्म निर्माण पनि गरिन् । जसमा उनी स्क्रिप्ट लेखन र निर्देशनसँगै अभिनय पनि गर्थिन् ।

सन् १९३० को दशकमा उनले अभिनय जारी राखिन् । उनी हिन्दी फिल्मको सुरुवाती समयका महान निर्देशक नानुभाई वकील र होमी मास्टरसँग काम गर्थिन् । अभिनेत्री जुबैदाले निर्देशक नानूभाई वकीलसँग मिलेर सन् १९३४ मा महालक्ष्मी सिनेटोन कम्पनी खोलिन् । उनी सन् १९३० को दशकको अन्त्यसम्म फिल्म जगतबाट बिदा भइन् ।

उनले आफ्नो करियरमा नवल गान्धीको कैयौं सामाजिक फिल्ममा परम्परागत आयामको छवि विकसित गरिने । जसमा रविन्द्रनाथ टेगोरको प्रतिष्ठित नाटकमा आधारित फिल्म ‘बलिदान’ पर्दछ ।

जद्दनबाई सन् १९३० को दशकमा हिन्दी फिल्मको प्रतिभाशाली अभिनेत्री थिइन् । उनले सन् १८९२ मा इलाहबादमा जन्मिइन् र सन् १९४९ मा मुम्बईमा उनको निधन भयो । सन् १९३२ मा उनी लाहोरको प्लेआर्ट फोटो टोन स्टुडियोसँग जोडिइन् र चार वर्षपछि उनले संगीत फिल्मस नामक कम्पनी स्थापना गरिन् ।

सन् १९३३ देखि १९३५ सम्म उनले कैयौं फिल्ममा अभिनयसँगै गीत पनि गाइन् । जसमा ‘इन्सान या शैतान’, ‘राजा गोपीचन्द’, ‘सेवा सदन’, ‘तलाश–ए–हक’, परीक्षा र ‘नाचवाली’ पर्छन् ।

उनले हिन्दी र पञ्जाबी फिल्ममा गति गाइन् । दुई फिल्मको उनी संगीतकार पनि हुन् । सन् १९४८ मा रिलिज फिल्म ‘अंजुमन’को स्क्रिप्ट पनि उनैले लेखेकी थिइन् । प्रतिभावानी जद्दनबाईले गायिका, संगीतकार, नर्तकी, अभिनेत्री, निर्देशक र निर्माताका रुपमा आफ्नो पहिचान बनाइन् ।

उनी प्रख्यात अभिनेत्री नरगिसकी आमा थिइन् । अमृत गंगरका अनुसार यस्तो प्रतिभावान महिला आजको समयमा अभिनेत्रीहरुमा पाउन कठिन छ ।

कानन देवी, भारतीय फिल्मको एक प्रभावशाली महिला थिइन् । उनको हिन्दी र बंगाली फिल्ममा योगदान रह्यो । साइलेन्ट युगबाट अभिनयको सुरुवात गरेकी काननले सन् १९४९ मा श्रीमति पिक्चर्सबाट फिल्म निर्माणको काम सुरुवात गरिन् । अनन्या फिल्मबाट उनले सव्यसाची कलेक्टिभ सार्वजनिक गरिन् ।

उनले करिब ११ फिल्म निर्माण गरिन् । आफ्ना कैयौं चर्चित फिल्ममा उनी गायिका पनि भइन् । के एल सहगलसँग सन् १९३८ मा बनेको फिल्म ‘साथी’, ‘स्ट्रीट’, ‘सिंगर’, १९४१ मा बनेको फिल्म ‘लगान’ र ‘परिचय’ यस्ता फिल्म थिए ।

हिन्दी फिल्मको सुरुवाती समयमा कैयौं अभिनेत्रीहरु निर्मत ाबनेर अनेकौं विषयमा आफ्नो राय राखे । तर समयसँगै उनीहरुको संख्यामा गिरावट आयो । इतिहासकार अमृत गंगर यसमा समाजमा बढ्दो पितृसत्तात्मकतालाई प्रमुख कारण मान्छन् ।

‘सन् १९६० पछि समाजमा पितृसत्तात्मकता र रुढीवादी बढ्यो र सँगै धार्मिक, सामाजिक र पारिवारिक परम्परालाई तोड्न पनि डराए’, उनी भन्छन् ।

२१ औं शताब्दीको हिन्दी फिल्मका अभिनेत्रीहरु समयको परिवर्तनसँगै कैयौं यस्ता विषयका फिल्मका हिस्सा बने, जसले समाजमा एक संवाद छेडेको छ र दर्शकलाई थिएटरमा बोलाएर कमाई पनि गरेको छ ।

प्रकाशित मिति : १४ आश्विन २०७८, बिहीबार  १ : ४६ बजे

पूर्वीचितवनको सिमसारमा ५५ प्रजातिका चरा भेटिए

चितवन– पूर्वीचितवनका सिमसार क्षेत्रमा गरिएको गणनामा यस वर्ष ५५ प्रजातिका

रवि लामिछाने काठमाडौं अदालतमा उपस्थित

काठमाडौं– राष्ट्रिय स्वतन्त्र पार्टी (रास्वपा)का सभापति तथा पूर्वगृहमन्त्री रवि लामिछाने

हाडेभिर र खारा जोड्ने झोलुङ्गे पुल निर्माण

म्याग्दी– म्याग्दीको धवलागिरी र मालिका गाउँपालिको सिमाना भएर बग्ने म्याग्दी

बिरामीलाई निःशुल्क रगत

काभ्रे– काभ्रेको पाँचखाल नगरपालिकाका बिरामीलाई आवश्यकतानुसार निःशुल्क रगत उपलब्ध हुने

काभ्रेको संसारीदेवी विद्यालयमा कम्युटर प्रयोगशाला

काभ्रे– अमेरिकन संस्था ‘आर स्टार फाउन्डेसन’को सहयोगमा काभ्रेपलाञ्चोकको नमोबुद्ध नगरपालिका–४