थार समीक्षा : सामाजिक मुद्दाको फितलो 'पटकथा' | Khabarhub Khabarhub

थार समीक्षा : सामाजिक मुद्दाको फितलो ‘पटकथा’


५ जेठ २०७९, बिहीबार  

पढ्न लाग्ने समय : 3 मिनेट


0
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

 काठमाडौँ– कोरोना भाइरसको महामारी पश्चात ओटीटीका लागि पनि कन्टेनमा राम्रो लगानी हुने गरेका छन् ।

दर्शकको आकर्षण बढेको थाहा पाएपछि लगानीसँगै बलिउडका ठूला स्टारहरुले ओटीटीमा कन्टेनको लागि आफ्नो समय दिन थालेका छन् । केही समय अगाडिसम्म सानो पर्दा भनिने ओटीटी प्लेटफर्म अहिले दर्शकको रोजाइ बनेका छन् । यसैले गर्दा पछिल्लो समय ओटीटीमा पनि हल झैँ विकेन्डमा कन्टेन आउने गरेका छन् । ओटीटीमा आएको पछिल्लो फिल्म मध्ये एक हो ‘थार’ । 

अनिल कपूरको अभिनयसँगै निर्माण रहेको फिल्म ‘थार’ नेटफ्लिक्समा रिलिज भएको हो । मे ६ देखि स्ट्रिमिङ भइरहेको फिल्म थ्रिलर जनरामा रहेर बदलामाको कथामा आधारित छ । फिल्मले सामाजिक इस्यु नै बोकेको छ । ‘थार’ भन्नाले भारतीय उपमहाद्वीप को पश्चिमोत्तरी भागमा रहेको मरुभूमिलाई बुझिन्छ । अर्थात कोमलता नभएको सुख्खा । यो थिम फिल्मका अभिनेता हर्षवर्धन कपूरमा देखिन्छ ।

उनले आफ्नो भूमिकामा सम्भावना देखाइसकेका छन् । उनले निर्वाह गरेको भूमिकाले उनलाई सामान्य युवाबाट माथि उठाएको छ । पश्चिमी नोयर शैलीबाट प्रभावित  ‘थार’ मा ८० दशकको कथा छ । यसमा सिद्धार्थ अर्थात् हर्षवर्धन कपूर रोजगारीका लागि पुष्करमा पुगेपछि आफ्नो विगतको बदला लिनका लागि यात्रामा निस्कन्छन् । जहाँ उनका ‘इँटा अनुल’ कपूर ‘थानेदार’ छन् । फिल्ममा अनिल कपूर (सुरेखा सिंह) र सतिश कौशिक (भुरे) को मित्रता थारमा देखिन्छ । वर्षौँदेखि एकै थानामा काम गरिरहेका यी दुई एक अर्काका विश्वासिलो पात्र हुन् । तर, गाउँको अवस्था, राजनैतिक उथलपुथलले यिनीहरूलाई प्रहरी भएको महसुस हुन् दिएको छैन । त्यसैले एक हत्याकाण्डको जाँच गरिरहेका भुरेले सुरेखालाई भन्छन्, ‘सर १ बल्ल प्रहरी भए जस्तो लागेको छ । हामी सोधपुछ गरिरहेका छौँ । ‘

फिल्मको सुरुवातमै एक घरमा लुटेराहरूको समुहले लुटपाटसँगै ज्यान मारेको देखाइन्छ । त्यहाँ डाकूले सबै लुटपाट गरेर सबैलाई मारेर फर्किन्छन् । स्थानीय मुकदर्शक भएकै कारण प्रहरीको अनुसन्धान लयमा पुग्दैन । यद्यपि सुरेखा आफ्नो सहयोगी भुरेसँगै अनुसन्धानमा जुट्छिन् । लुटपाट र ज्यान मार्नुलाई समान्य रुपमा लिने समाज भएकाले सुरेखाकी श्रीमतीले एक पटक भन्छिन् ‘ज्यादा पुलिस नबन्नुस् है ।’ कानुनले काम नगरेको समाजमा उनलाई डर हुन्छ । त्यही डरलाई उनको डायलग मार्फत निर्देशकले बुझाउन खोजेका छन् । 

हर्षवर्धन (सिद्धार्थ कुमार) शान्त छन् । तर, बाहिर जति शान्त छन् भित्र त्यति नै ज्वालामुखी छ । उनको भित्र एउटा घटना लुकेको छ । जसको आभाष उनले हुन् दिएका छैनन् । उनलाई एक पटक ढावामा भेट्दा सुरेखाले उनको बारेमा ढावा सञ्चालकलाई सोध्छन् ‘यी को हुन् रु किन मौन छन्’ ? जवाफ आउँछ, उनले अहिले सम्म चिया , पकौडा र हिसाब कति भयो रु बाहेक केही बोलेका छैनन् । यद्यपि उनको शान्त स्वभावले सुरेखालाई शंका गर्न बाध्य बनाउँछ । 

यी शान्त स्वभावका सिद्धार्थले आफूले पुराना समानहरूलाई उत्खनन गरेर बेच्ने बताउँछन् । त्यही शिलशिलामा उनी केही कामदार खोज्न एक घरमा पुग्छन् । त्यो घरमा फातिमा साना शेख (चेतना) भेटिन्छिन् । उनका पति साथीहरू काम गर्न बाहिर गएको र केही दिनमा आउने जानकारी दिन्छिन् । उनको पति घर फर्किएपछि सिद्धार्थले कामको अफर दिन्छन् । आफ्नो अनुपस्थितिमा घर आउँदा छरछिमेकमा चलेको चर्चाले रिसाएका चेतनाका पति आफ्नो अन्य तीन साथीसँग कामलाई फत्ते गर्न रेडी हुन्छन् । पैसाको लोभमा काममा निस्किने तयारी हुन्छ । यसपछि फिल्मको कथा सुरु हुन्छ । 

फिल्मको टाइटल ‘थार’ ले सिद्धार्थको मनोविज्ञानलाई चित्रण गरेको छ । शान्त सिद्धार्थ, प्रहरीगरी देखाउने तयारीमा रहेका सुरेखा, आफ्नो पतिबाट नै पीडित देखिएकी चेतना, लोभ लालचमा फसेका चेतनाका पतिबीचको अन्तरद्वन्द्व नै फिल्मको कथासार हो । फिल्ममा देखाउन खोजिएको विषय नयाँ होइन, तर सर्वाधिक चर्चा हुने विषय हो । तर, निर्देशक राज सिंह चौधरीले पुरानो कथामा कलाकारबाट गराएको मेहनतमा स्क्रिनप्लेलाई बगाउन सकेका छैनन् । फिल्ममा अनिल भन्दा उनका सहायक बनेका सतिश दमदार देखिएका छन् । यद्यपि यी दुईले नै आफ्नो क्षमता देखाउने धेरै ठाउँ छैन । 

फिल्ममा फातिमा घरेलु हिंसा सहेर बसेकी श्रीमतीको भूमिकामा छिन् । उनलाई ‘बच्चा’ नभएको आरोपमा श्रीमानले हिसां गर्ने गरेका छन् । उनलाई ‘तिम्रो कारण बच्चा’ भएन भनेर भनिएको छ । आफ्नो श्रीमानबाट माया नपाएकी र हेपाइ खाएकी चेतना विस्तारै सिद्धार्थले गर्ने व्यवहारबाट आकर्षित हुन्छिन् । उनले राजस्थानी लवजलाई राम्रोसँग पकडेकी छन् । उनले दुरुस्तै स्थानीयको झल्को दिएकी छिन् । 

फिल्ममा हर्षवर्धनले पनि आफूलाई बलियो रुपमा प्रस्तुत गरेका छन् । उनले फिल्मको थिम अनुसार आफ्नो लुक्स र आफ्नो स्वभाव देखाएका छन् । यद्यपि निर्देशकले कथालाई पटकथामा ढाल्दा नयाँपन दिन नसक्दा दर्शकलाई  उत्साह हुँदैन । क्रुरताको हदलाई केही बढाए पनि फिल्मले त्यसलाई कायम गर्न सकेको छैन । डेब्यु निर्देशनमा राजले फिल्मलाई थ्रीलर लुक्स दिएता पनि पटकथामा नयाँ पन दिएका छैनन् । यसैले गर्दा कलाकारले गरेको अभिनयलाई ‘न्याय’ नपाएको प्रस्टिन्छ । फिल्मले सामाजिक मुद्दा बोकेता पनि त्यसलाई स्क्रीनप्ले मार्फत प्रस्ट्याउन सकेको छैन । 

नेटफ्लिक्समा उपलब्ध फिल्ममा विशेषत हर्षवर्धनको अभिनयले आकर्षण गर्नसक्छ । यद्यपि फिल्मको कथाले जगाउने उत्सुकतालाई अभिनय र मेकिङले धेरै बेरसम्म होड गर्न कठिन नै हुन्छ ।

 किनकी फिल्मलाई अगाडि बढाउने ‘पटकथा’ ले फिल्म हेर्दै गर्दा ध्यान मोडिन प्रसस्त ठाउँ दिन्छ ।

प्रकाशित मिति : ५ जेठ २०७९, बिहीबार  ४ : ३९ बजे

बहुप्रकोप पूर्वसूचना प्रणाली निर्माणसम्बन्धी गोष्ठी सम्पन्न

कर्णाली– ‘बहुप्रकोप पूर्वसूचना प्रणाली रणनीतिक कार्ययोजना तथा पूर्वकार्य प्रोटोकल निर्माण’

प्रधानमन्त्रीबाट मन्त्रालयहरूको समीक्षा बैठक आह्वान

काठमाडौं– प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीले सबै मन्त्रालयहरुको समीक्षा बैठक डाकेका

पढ्दै कमाउँदै : कुखुरा पालनमा रमाउँदै विद्यार्थी

स्याङ्जा– ‘पढ्दै कमाउँदै’ कार्यक्रमअन्तर्गत स्याङ्जाको बिरुवा गाउँपालिका–७ कुसुमभञ्ज्याङस्थित जीवनज्योति माध्यमिक

हेटौँडा–१२ को उपनिर्वाचनमा उम्मेदवारहरू प्रचारप्रसारमा व्यस्त

हेटौँडा- हेटौँडा उपमहानगरपालिका–१२ मा यही मंसिर १६ गते हुने वडाध्यक्षको

इजरायल र हिजबुल्लाहबीच युद्धविराम सम्झौता

काठमाडौं– इजरायल र लेबनानको हिजबुल्लाह समूहबीच युद्धविरामको सम्झौता भएको छ