टेलिभिजन प्रस्तोता : स्क्रिनको आकर्षण कि अद्भुत कला ? | Khabarhub Khabarhub

टेलिभिजन प्रस्तोता : स्क्रिनको आकर्षण कि अद्भुत कला ?



टेलिभिजनमा काम नगर्ने तर यसका प्रति चाख राख्नेहरुले अनेकौं खुल्दुलीहरु राख्दै आएको पाइन्छ, जुन स्वाभाविक पनि छ । किनकी टेलिभिजनसँग जोडिएका अनेकौं कौतुहलता छन् । कसरी प्रसारण हुन्छ ? हामिलाई हेरेरै प्रस्तोताले कसरी फटाफट प्रस्तुती गरिरहेको होला, अद्भूत रुपमा प्रभावित पार्न सक्ने कौशलता प्रस्तोताले कसरी प्राप्त गर्छ ? प्रस्तोता एक्लै यो काम गरिरहेको छ वा अरु पनि छन् ? कार्यक्रम कसरी निर्माण हुन्छन् आदि/इत्यादि।

सम्भवतः यो बिषय भुक्तभोगी बाहेकको हकमा रहस्यकै गर्भमा रहँदै आएको छ । यसमध्ये प्रस्तोता सबैको केन्द्र भागमा पर्छ, पर्नु स्वाभाविक नै पनि हो । किनकी उसको भूमिका नै पाइलटको जस्तो हुन्छ । तर लक्षित दर्शकको रुचि अनुसारको कार्यक्रम बनाउनु त्यति सहज छैन । कार्यक्रम चाख लाग्दो रुपले तयार पार्न अक्कल र नक्कलको संयोजन मिल्न आवश्यक छ, जसको केन्द्रीय भूमिकामा प्रस्तोता नै हुन्छ ।

तर प्रस्तोताको सफलता वा असफलता दर्शककै सुरुचिमा भरपर्छ, जहाँ कार्यक्रम पस्किने प्रस्तोताको शैलीले खास अर्थ राख्छ । जस्तो कि कसैलाई मासु असाध्यै मिठो र गुद्रुक असाध्यै नमिठो लाग्न सक्छ । तर ढंग पुर्याउन सके गुन्द्रुक पनि असाध्यै मिठो र ढंग नपुगे मासु असाध्यै नमिठो पनि हुन सक्छ । त्यो केवल पकाउने शैली र स्वाद लिनेहरुको जिव्रोमा भर पर्छ ।

एउटा टेलिभिजन प्रस्तोताले दर्शकको तन र मनलाई जोड्ने काम गराउन सक्षम हुनुपर्दछ । अनुहारको भावभंगी र शब्द/शब्दमा नाटकीय क्षमता त्यति सझिलो छैन तर प्रयास गरे असम्भव पनि छैन । यसका लागि अभिनय ज्ञान आवश्यक छ । जसका लागि रसको ज्ञान जरुरी छ । अर्थात श्रृंगार, वीर, करुण, अद्भुद, रौद्र, हाँस्य, विभत्स, भयानक, शान्त र बचालय रसको ज्ञान लिन सके नाटकीय क्षमता बढाउन गाह्रो छैन, खाँचो छ त केवल परिश्रमको ।

कार्यक्रममा चुनौतीका पहाड छिचोल्न सके त्यो अवसरमा परिणत हुन्छ । छोटै समयमा कार्यक्रम स्थापित हुने मात्र हैन कार्यक्रम प्रस्तोताले सेलिब्रेटीको रुप लिन पनि सक्छ । तर मेहनतमा कञ्जुस्याँई भए कार्यक्रमको अधोगति मात्र हैन प्रस्तोतालाई असफलताकै ट्याग लाग्छ ।

यो क्षेत्रबाटै उसले हात धुनु नपर्ला भन्न सकिन्न । त्यस्ता उदाहरण नेपालमै कयौं छन्, कसैले पेसा नै छाडेका छन् त कोही विदेश नै भासिएका छन् । ५० वटाको हाराहारीमा नियमित प्रसारणरत (स्याटेलाइट र केवल समेत ) टेलिभिजनका दर्जनौं प्रस्तोता मध्ये औंलामा गन्ने मात्र प्रस्तोता दर्शकदीर्घाका चासो र खोजिका विषय बन्नु यसलाई पुष्टाई गर्ने आधार हुन भन्दा अतिशयोक्ति नहोला ।

आखिर टेलिभिजन प्रस्तोता को हो ?

छोटै समयमा चिनिने तथा बाहिरी व्यक्तित्वलाई उजागर गर्ने उपयुक्त माध्यम बनेकाले समेत टेलिभिजन स्क्रिनप्रतिको आकर्षण बढ्दो छ । यसैका माध्यमबाट जीवनमा छलाङ मारेकाहरुलाई मानक बनाएर यसका प्रति लालयित हुनु अस्वाभाविक हैन् । तर, ती छलाङ मारेका टेलिभिजनका आदर्श व्यक्तित्वहरु बाहिरी ब्यक्तित्व उजागर गरेर मात्रै सफल भए त ? यदि त्यस्तो मान्ने हो भने यो असत्य त हैन तर पूर्ण सत्य पनि होइन /हुन सक्दैन । यसर्थ टेलिभिजन प्रस्तोता स्क्रिनको आकर्षणसँग सम्बन्ध राख्ने बाहिरी व्यक्तित्वसँग मात्र सम्बन्धित छैन, बरु भित्री व्यक्तित्व समेत जोडिएर आउने एउटा निपुण पेशा हो ।

यदि यो बाहिरी व्यक्तित्वमा मात्र सिमित हुने पेशा थियो भने आवरणमा सुन्दर देखिने जति सबै सफल प्रस्तोता हुन सक्नुपर्थ्यो तर बास्तविकता त्यस्तो छैन र हैन पनि । handsome वा Beautiful हैन बरु Smart ब्यक्तित्व यसमा हावि हुन्छ । अर्थात टिभी प्रस्तोताका लागि बाहिरी व्यक्तित्व (हेर्दा आकर्षक वा क्यामेरा फेसिङ भएको, फोटोजोनिक फेस भएको ) जति महत्वपूर्ण छ भित्री व्यक्तित्व उत्तिकै अनिवार्य छ । जहाँ उ बौद्धिकता र कलाकारिताको मिश्रणसँगै अघि बढि बढ्छ ।

बौद्धिकताको पाटो

एउटा प्रस्तोताले सम्बन्धित विषयवस्तुका प्रति व्यापक अध्ययन र गल्ति भए तत्कालै सुधार गर्न सक्ने तयारी गर्न सक्नुपर्छ । यसलाई कार्यक्रम उत्पादन प्रकियासँग जोड्ने हो भने प्रि पोडक्सन अन्तर्गतको एउटा अंश मात्र हो । जहाँ कार्यक्रमको विषयवस्तु टुंगिएसँगै क्रिएटिभ टिमले काम गर्छ ।

कार्यक्रमको प्रकृति अनुसार कन्टेन्टकै लागि पनि टिम त हुन्छ तर त्यहाँ प्रस्तोताले निर्दिष्ट विषयको सकेसम्म व्यापक अध्ययन र तयारी गर्न आवश्यक छ । अर्थात् प्रस्तोता मस्तिष्क केन्द्रित काममा निपूर्ण हुन नसके उसले केवल ‘भुक्ने कुकुरले मृग मार्दैन’ भन्ने उक्तिलाई मात्रै चरितार्थ गरिदिन्छ । जसले उसकै योग्यता माथि प्रश्न उठाइदिन्छ । उदाहरणको रुपमा समाचार पढ्दै गर्दा इन्केस स्क्रिप्टमा – ‘कांग्रेस सभापति प्रचण्ड लेखिएको छ भने पनि प्रस्तोताले कम्तिमा कांग्रेस सभापति शेरवहादुर देउवा’ भन्ने सक्ने ल्याकत राख्न सक्नुपर्छ । यस्ता उदाहरण कयौं हुन सक्छन् ।

जे होस एउटा टेलिभिजन प्रस्तोता सामान्य भन्दा सामान्य ज्ञानमा समेत जानकार हुनुपर्छ । सामान्य ज्ञान राख्न नसक्ने एवं आफूलाई अद्यावधिक गराउन नसकेका कारण टेलिभिजन प्रस्तोतालाई आम मानिसले ननसेन्स भन्ने परिस्थित त आउने हैन भन्नेमा प्रस्तोता चनाखो हुन जरुरी छ ।

कलाकारिता वा अभिनयको पाटो

टेलिभिजन प्रस्तोताको अर्को पक्ष अभिनय वा नाटकीय क्षमता हो । जुन नगरी धर छैन । कन्टेन्टका लागि त बरु टिम हुन्छ तर नाटकीय क्षमता प्रस्तोताको निहीत क्षमता हो । जसलाई अनुहारको भावभंगीमार्फत देखाउन सक्नुपर्छ, जुन टेलिभिजन प्रस्तोताका लागि अनिवार्य शर्त हो । किनकी टेलिभिजन मानव जीवनको प्राकृतिक पक्ष भन्दा बाहिर जान सक्दैन/जादैन।

जस्तो कि हामी कसैलाई भेट्ने वित्तिकै मुस्कुराउँछौं, अभिवादन गर्छौं न कि ठुस्किएर हिड्छौं ? पक्कै पनि मुस्कुराउँछौ नै । त्यस्तै टिभीमा प्रस्तोताले दर्शकलाई टिभीकै माध्यमबाट दिनानुदिन मुस्कुराउँदै नै भेट्छ। मानौं मरिमराउ भएको ठाउँमा हामी पुग्यौं त्यहाँ गाम्भिर्यता झल्किन्छ, अनुहार मलिन नै हुन्छ ।

मानवीय भावना हुने मान्छे त्यस्तै नै गर्छ । ठिक यसलाई टिभीमा दाजौं कतै दुर्घटना भएको समाचार पढिरहेको प्रस्तोताले मुस्कुराउँदै समाचार पढ्दैन बरु उसको अनुहारमा पनि गाम्भीर्यता झल्कन्छ/ झल्किनै पर्छ । अर्थात् एउटा टेलिभिजन प्रस्तोताले दर्शकलाई शब्द र परिस्थितिअनुसारको अनुभूति दिलाउन सक्नुपर्दछ । शब्द र परिस्थितिअनुसारको अनुभूति दिलाउन सक्नु अद्भूत क्षमता हो, जुन मुटु केन्द्रित भएकाहरुले मात्रै गर्छन्, अरुले सायदै मात्र यो काम गर्न सक्लान् ।

एउटा टेलिभिजन प्रस्तोताले दर्शकको तन र मनलाई जोड्ने काम गराउन सक्षम हुनुपर्दछ । अनुहारको भावभंगी र शब्द/शब्दमा नाटकीय क्षमता त्यति सझिलो छैन तर प्रयास गरे असम्भव पनि छैन । यसका लागि अभिनय ज्ञान आवश्यक छ । जसका लागि रसको ज्ञान जरुरी छ । अर्थात श्रृंगार, वीर, करुण, अद्भुद, रौद्र, हाँस्य, विभत्स, भयानक, शान्त र बचालय रसको ज्ञान लिन सके नाटकीय क्षमता बढाउन गाह्रो छैन, खाँचो छ त केवल परिश्रमको ।

तर, के साच्चै टिभी प्रस्तोताहरु मस्तिष्क र मुटु केन्द्रित छन् अर्थात बौद्धिकता र कलाकारिताको मिश्रणलाई उनिहरुले सँगसँगै अघि बढारहेका छन् ? यो भने दर्शकको मननको विषय हो अनि प्रस्तोताहरु स्वय‌ंका लागि बहसको विषय । के हामी त्यसै गरिरहेका छौं वा स्क्रिनको आकर्षणमा मात्र सिमित भइरहेका छौं ? जुन म स्वय‌ंका लागि पनि परीक्षाको विषय हो ।

प्रकाशित मिति : १९ माघ २०७५, शनिबार  ७ : ५० बजे

अरुण नदीमा पूजा गर्ने क्रममा एक जना बेपत्ता

किमाथाङ्का – सङ्खुवासभाको चैनपुर नगरपालिका–११ खहरेस्थित अरुण नदीमा पूजा गर्ने

इराकमा भएको हवाई आक्रमणमा पाँच जना आइएस लडाकुको मृत्यु

एजेन्सी – इराकको उत्तरी प्रान्त किर्कुकमा गरिएको  हवाई आक्रमणमा इस्लामिक

काठमाडौँका विभिन्न ठाउँमा तीन जनाको शव भेटियो

काठमाडौं – काठमाडौँका विभिन्न क्षेत्रमा आजमात्रै तीन जना मृत भेटिएका

कञ्चनपुरको कलुवापुरमा बस दुर्घटना, ३१ जना घाइते

दोधारा चादनी– पूर्वपश्चिम राजमार्गअन्तर्गत कञ्चनपुरको शुक्लाफाँटा नगरपालिका–११ स्थित कलुवापुरमा यात्रुबाहक

गाजामा भएको इजरायली हमलामा १९ जनाको मृत्यु

एजेन्सी – गाजामा शनिबार भएको इजरायली हमलामा छ बालबालिकासहित १९