सिसिफसजस्ता निश्चल बस्नेत : जसलाई फिल्मले चढायो शिखर | Khabarhub Khabarhub

कला

सिसिफसजस्ता निश्चल बस्नेत : जसलाई फिल्मले चढायो शिखर


१८ आश्विन २०८१, शुक्रबार  

पढ्न लाग्ने समय : 11 मिनेट


1.7k
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

काठमाडौं – निश्चल बस्नेत नेपाली सिनेमा उद्योगमा सफल निर्देशक, निर्माता र अभिनेता हुन् । कलिउड भनिने नेपाली सिनेमाको रङ्गीचङ्गी दृश्यमा उनी ब्राण्ड बनिसकेका छन् ।

दर्शकहरूलाई लाग्छ – निश्चल बस्नेतले ‘फरक स्वादको सिनेमा पस्कन्छ । ऊ ब्राण्ड बनिदिन्छ र फिल्मलाई सफल बनाइछाड्छ ।’

दर्शकमा यो विश्वास हुनुको कारण हो– उनको लेखन र निर्देशन रहेको फिल्म ‘लुट’ । लुटलाई सुस्ताएको नेपाली सिने क्षेत्र ब्युँझाउने फिल्म मानिन्छ ।

चलचित्र नगरीमा रमाउन खोजेकाको लक्ष्य निश्चल बस्नेत ‘जस्तै’ कसरी बन्ने भन्ने हुन्छ । अधिकतर उनीहरू निश्चलले प्राप्त गरेका सफलतामात्रै देख्छन् ।

तर, धेरैलाई थाहा नहुन सक्छ – तिनै निश्चल बस्नेत ग्रीक पूराकथाका एक पात्र सिसिफसजस्तै असफल थिए । सिसिफल गोला ढुङ्गालाई डाँडामा पुर्‍याउन खोज्थे, टुप्पैसम्म पुर्‍याउँदा पनि त्यो ढुङ्गा पहाडको फेदमै खस्थ्यो । निश्चलले असफलताको रेकर्डमा झण्डै सिसिफसलाई नै उछिनेका !

फिल्ममा आउनुअघि उनी पटकपटक असफलताको शिकार भइसकेका थिए । खेलाडी र गायक बन्ने उनको आकाङ्क्षा तुषारापात भएको थियो । स्नातकमा अनुत्तीर्ण थिए । व्यवसायमा लाखौं रुपैयाँ डुबेको थियो । पढ्न अस्ट्रेलिया गए, डिग्री लिन चार महिना बाँकी हुँदा क्याम्पस कालोसूचीमा परेर बन्द भयो ।

यत्तिका असफलता भोगेपछि मात्रै निश्चल फिल्ममा प्रवेश गरेका हुन् । फिल्ममा लाग्नुअघि उनलाई लाग्थ्यो, ‘मेरो जीवनमा सफलता भन्ने शब्द नै छैन, यहाँ पनि अब के हुने हो !’

उनै असफल निश्चल आज नेपालका स्टार निर्देशक, फिल्म लेखक, कलाकार र गायकका रूपमा परिचित छन् । प्रस्तुतीको संसार फिल्म क्षेत्रमा उनले सक्रियता निरन्तर बढाइरहेका छन् । यो सामग्री उनै बस्नेतमा केन्द्रित छ ।

बाल्यकाल

निश्चलको पुर्ख्यौली घर झापा हो । मामाघर भने जुम्ला हो । जिल्लाकै दूरीबाट पनि अनुमान गर्न सकिन्छ– निश्चलका आमा–बुवाको प्रेम विवाह हो ।

करिब साढे चार दशक अघिको समाजमा प्रेम विवाह सामान्य थिएन । निश्चलको आमा–बुवाको हकमा पनि त्यही लागु भयो ।

परिवारले प्रेम विवाह अस्वीकार गरेकै कारण बस्नेत दम्पतीले काठमाडौंमा शून्यबाट सङ्घर्ष गर्नुपर्‍यो । निश्चल काठमाडौंकै वीर अस्पतालमा जन्मिए ।

निश्चल भन्छन्, ‘हामी पुर्ख्यौली हिसाबले झापाको सम्पन्न परिवारका नै हौँ, तर काठमाडौंमा केही थिएन । बुवा–आमाले एउटा कोठाबाट सङ्घर्ष शुरू गर्नुभएको हो ।’

उनले शुरूवाती बाल्यकाल मैतीदेवीस्थित डेरामा भोगे । पछि बुवाले नक्सालको चण्डोलमा घर बनाए । आफू बुझ्ने हुँदासम्म पनि सो घरको झ्याल ढोकाको काम सम्पन्न नभएको उनी सुनाउँछन् ।

भन्छन्, ‘धेरै कुरा त याद छैन, सानै थिएँ, तर घरको झ्याल–ढोकाको काम पछि भएको हो । अहिले बुझ्ने भएपछि थाहा भयो । बुवा–आमासँग पैसा नभए पनि दुःखले घर बनाउनुभएको रहेछ ।’

निश्चलका एक दिदी र एक बहिनी छन् । तीन सन्तानलाई शिक्षाका लागि भने बुवा–आमाले कुनै सम्झौता नगरेको उनीलाई महसुस हुन्छ ।

भन्छन्, ‘हामी तीनै जना महँगो र राम्रो भनिएका स्कूलमा पढ्न पायौं । उहाँहरूले हाम्रा आवश्यकता पूरा गर्न कुनै कसर बाँकी राख्नुभएन । आफूलाई असहज पारेर पनि हामीलाई सहज बाल्यकाल दिनुभएको महसुस अहिले हुन्छ ।’

बुवाआमासँग पैसा नहुँदा बहिनीको जन्मदिनमा केकको सट्टामा पाउरोटी काटेको घटना अझै उनको स्मरणबाट हट्न सकेको छैन ।

निश्चलको बढ्दो उमेरसँगै परिवारको आर्थिक पक्ष पनि सबल भयो । भन्छन्, ‘मैले परिवारको त्यो अवस्था पनि देखेँ । अहिले मलाई महसुस हुन्छ – हामीलाई सहज गराउन खोज्दाखोज्दै पनि आमाबुवाले सक्नुभएको रहेनछ ।’

उनी प्रश्न गर्छन्, ‘हामी तीनै जनाको माग ठूलो हुन्थ्यो, कसरी पूरा गरिदिनुभयो होला ?’

झापाको बसाइ

उनले काठमाडौंकै विद्यालयमा ६ कक्षा पास गरेपछि पारिवारिक खटपट साम्य भयो । पुर्ख्यौली घर झापा गए । सातदेखि १० कक्षासम्मको पढाइ उनले झापाबाटै पूरा गरे ।

झापामा उनको झुकाव पढाइमा भन्दा खेलकुदमा भयो । त्यहाँको माहोल पनि खेलमय नै थियो ।

निश्चल आफू पढ्न मात्रै होइन, परीक्षामा लेख्न समेत अल्छी गर्ने विद्यार्थी भन्छन् । भन्छन्, ‘म पढेको नै पास गर्नका लागि मात्रै हो । परीक्षामा यति लेख्दा पास हुन्छु भन्ने भयो भने उठेर हिड्थेँ । खै के बानी हो मेरो !’

‘काठमाडौंमा पनि फूटबल खेल्थेँ । काठमाडौं तुलनामा झापा खुला ठाउँ ! त्यहाँ घर छेउमै ठूलो ग्राउन्ड थियो । स्कूल छुट्टी भएर घर आउने बित्तिकै ग्राउन्डमा पुग्थेँ,’ उनी स्मरण गर्छन्, ‘क्रिकेट र फूटबलको क्रेज एकदमै थियो । म बढी फूटबल खेल्थेँ ।’

निश्चलले नखेल्ने खेल थिएन । पहुँचमा भएका सबै खेलमा उनको रुचि थियो । तर उनको बढी आकर्षण चाहिँ फूटबलमा हो ।

कक्षा आठ अर्थात् किशोर अवस्थामा पुगेपछि भने उनलाई सङ्गीतप्रति मोह जागेको थियो । आफ्नो किशोरावस्थाको एकतर्फी प्रेमलाई उनी यसको कारण भन्छन् ।

‘कोही केटी साथी मन पर्न थाल्यो । अहिलेको जस्तो फ्याट्ट भन्ने अवस्था थिएन । भन्न नसकेका ती शब्द लेख्न थालेँ,’ उनी भन्छन्, ‘गितार बजाउन सिकेको थिएँ । आफैँले कोरेका ती शब्द कम्पोज गर्न थालेँ । तर लजालु स्वभावको भएकाले अरूलाई सुनाउँदिनथेँ ।’

पढाइमा उनको रुचि शून्यप्रायः नै थियो । तर, एकैपटक थुप्रै कुरामा हात हाल्थे । त्यो प्रवृत्ति हालसम्म कायम रहेको उनी सुनाउँछन् ।

शुरूवाती कोशोरावस्थामा उनले फूटबल र गीतलाई प्राथमिकतामा राखे । १० कक्षामा पुगेपछि फूटबल खेलमा केही सुधार आयो । एक्लै मैदानमा अभ्यास गरेर भए पनि उनले आफूमा खेल सीप केही विकास गरेका थिए ।

‘स्कूल बाहेकको समय मैले ग्राउन्डमै बिताउँथेँ । एक्लै भए पनि झापाको घाममा फूटबल अभ्यास गर्थेँ । खेल्नका लागि मलाई साथी चाहिँदैन थियो,’ निश्चल भन्छन्, ‘त्यसरी एकहोरो खेल्न लागेपछि स्किल बढ्यो । त्यसभन्दा अगाडि रहरले खेल्थेँ । त्यसपछि चाहिँ राम्रै खेल्नेमा गनिन थालेँ ।’

उनले यही बेलादेखि राष्ट्रिय खेलाडी बन्ने सपना देख्न थाले ।

एसएलसीपछिका प्रयास

वि.सं. २०५३ मा एसएलसी (तत्कालीन प्रवेशिका परीक्षा) दिएपछि काठमाडौं आउँदा निश्चलका दुई लक्ष्य थिए । पहिलो : राष्ट्रिय फूटबल खेलाडी बन्ने ! दोस्रो : गायक बन्ने !

खेलाडी बन्ने लक्ष्य पछ्याउँदै उनी सङ्कटा क्लबमा सहभागी भए । औपचारिक रूपमै जोडिएका त थिएननन् । नियमित अभ्यास गर्ने र अवसर पाएको खण्डमा क्लबबाट खेल्न जोडिएका थिए ।

खेलसँगै गायन यात्रालाई गति दिन पनि उनी प्रयासरत थिए । एउटा गीत रकेर्ड पनि गराए । उनको पहिलो गीतको शब्द यस्तो छ :

‘कसरी ? कसरी ? म भनौं कसरी ?
मनका यी कुरा पोखौं कसरी ?’

यो गीतले साङ्गीतिक बजारको मुख देख्नै पाएन । त्यसबेला अहिलेजस्तो सूचना प्रविधि विकास भएको थिएन । कम्पनीमार्फत् एल्बमको चक्का बेच्ने प्रचलन थियो ।

एकमात्रै गीत भएकाले निश्चलले बजारमा पुर्‍याउन सकेनन् । यद्यपि गीतको चक्का थाहा पाएका सबै रेडियोमा छोडे । भन्छन्, ‘कुनै–कुनै रेडियोले नयाँ गीत भनेर बजाउँथे । कहिलेकाहीँ बजाएको सुन्थेँ ।’

यसैबीच प्रवेशिका परीक्षा (एसएलसी) पहिलो डिभिजनमा उत्तीर्ण गरे । एसएलसीमा त्यति धेरै नम्बर कसरी आयो, उनले अझै पत्तो पाएका छैनन् ।

त्यसबेला पहिलो डिभिजन ल्याउनेले साइन्स पढ्नुपर्छ भन्ने दबाब हुन्थ्यो । उनलाई पनि परिवारले प्रवीणता प्रमाणपत्र तह (प्लस–टू)मा साइन्स पढ्न सुझायो ।

भन्छन्, ‘नाइ ! सक्दिनँ ! मलाई पढ्न मन छैन भन्दा पनि घरबाट साइन्स नै पढ्नुपर्छ भन्नुभयो । अनि त्यही सङ्काय नलिइ सुखै पाइनँ ।’

तर उनले ११ को अन्तिम परीक्षा दिएनन् । बुवाले पढ्नकै लागि भारत पठाए । ‘फुपुको छोरा उतै पढ्ने भएकाले बुवालाई त्यहाँको पढाइ राम्रो छ भन्नुभएछ । अनि मलाई बुवाले जाने हो ? भनेर सोध्नुभयो,’ निश्चलले पढाइ अनुभव सुनाए, ‘बाहिर जाने भनेपछि हुन्छ भनेँ ।’

भारतमा पढाइ

११ को एक वर्षे पढाइ हापेर निश्चल भारत गए । त्यहाँ पनि उनले साइन्स नै पढे । तर अधिकांश समय खेलमै बित्यो ।

‘भारतको स्मरण के छ ?’ प्रश्न गर्दा निश्चल भन्छन्, ‘मस्तै खेलेँ । पढेको याद छैन ।’

भारतका कलेजमा खेलकुद क्रियाकलाप नियमित हुन्थ्यो । पहिलो वर्ष उनी कलेजको बी टिममा रहेर खेले । दोस्रो वर्ष ए टिमको क्याप्टेन नै बने ।

भन्छन्, ‘तीन विशेष अन्तरकलेज प्रतियोगिता हुन्थ्यो । मेरै क्याप्टेनसिपमा १४ वर्ष नजितेको कप जितेका थियौं ।’

प्लस टू खेलेरै बिताएकाले उनलाई सो समय अहिले सम्झँदा पनि आनन्द लाग्छ । राष्ट्रिय खेलाडी बन्न धीत मर्नेगरी कलेजको खेलकुदमा सहभागी भएको उनी बताउँछन् ।

भन्छन्, ‘फूटबल, बास्केटबल, क्रिकेट, टेबलटेनिस, ब्याटमिटन, ज्याभलिन थ्रो, सर्टपुट, म्याराथोन, रिले दौड…सबै खेलेँ । यति खेलेँ कि व्यक्त गर्ने शब्द नै छैन ।’

खेल्ने मात्रै होइन, धेरैजसो खेलमा मेडलको भागीदार आफू नै हुने गरेको उनी बताउँछन् । भन्छन्, ‘मेरो मेडल, ट्रफी र प्रमाणपत्र निकै धेरै थियो । मैले काठमाडौंमै लिएर आएको थिएँ । बुवाले त्यो देखेर भन्नुभएको थियो – दुई वर्ष तँ यही गर्न गएको होस् ?’

धेरै खेल्ने, कम पढ्ने गरे पनि निश्चलले प्लसटू भने पास गरे । पासको राज त्यहाँको शिक्षण पद्धति भएको उनी बताउँछन् ।

भन्छन्, ‘त्यहाँ अङ्ग्रेजी बाहेक तीन विषयमा पास हुँदा हुन्थ्यो । त्यो सुविधा नभएको म फेल हुन्थेँ । कुनै दिन पढेको याद चाहिँ छैन ।’

स्नातकमा असफल

भारतबाट फर्किएर निश्चल सूचना प्रविधि विषयमाा स्नातक गर्न एपेक्स कलेज भर्ना भए । त्यसबेला उनमा राष्ट्रिय खेलाडी बन्ने रहर हटिसकेको थियो । गायक बन्ने रहर चाहिँ जीवित नै थियो ।

उनले एल्बममै निकाल्ने भनेर पाँचवटा गीत पनि रकर्ड गराएका थिए । तर उही पुरानै कारण, कम्पनीले नकिनिदिँदा बजारमा पुर्‍याउन सकेका थिएनन् ।

एपेक्स क्याम्पसकै आन्तरिक कार्यक्रममा गीत गाउन स्टेजमा उक्लिए । उनी जीवनमा पहिलोपटक धेरै जनाका अघि उभिएको त्यो नै पहिलोपटक थियो ।

त्यहाँ उनले गायनमा रुचि भएका अन्य साथीहरू पनि भेटे । ‘परिवर्तन’ नाम दिएर ब्यान्ड नै बनाए ।

भन्छन्, ‘केही गीत रकेर्ड पनि गरायौं, तर सार्वजनिक भएनन् । काठमाडौंकै विभिन्न ठाउँमा कार्यक्रम हुन्थ्यो । चलेका कलाकारले भन्दा पहिले हामी स्थानीय कलाकारका रूपमा प्रस्तुती दिन्थ्यौँ । कभर गीत गाउँथ्यौं ।’

एपेक्स कलेजको चार वर्षको अन्तरालमा उनी थुप्रै स्थानमा गीत गाउन पुगे । सोही कारण उनलाई एपेक्स कलेजको चार वर्ष यादगार लाग्छ ।

‘मैले जीवनमा रमाइलो गरेर बिताएका क्षणहरू हुन् ती,’ उनी भन्छन्, ‘खेल्ने र गाउने आफ्नो रुचिकै विषयमा समय कटाइयो ।’

बढ्दो उमेर भएकाले ब्यान्डका साथीहरू कोही जागिर र कोही विदेश हान्निए । ब्यान्ड आयु कलेजसँगै सकियो ।

निश्चलले आइटीको डिग्री लिन सकेनन् । क्याम्पस त सधैँ गइरहेका थिए, तर हरेक कक्षाको विषय झुण्डिएको थियो । छेउमै आएर कसैले सिकाइदियो भने पनि म पास गर्न सक्दिनँ भन्ने महसुस भएको थियो । मैले हार मानेँ । डिग्री लिन सकिनँ ।’

गेम स्टेसन डुबाएर अस्ट्रेलिया

स्नातकको डिग्री हासिल गर्न नसके पनि घरबाट कुनै दबाब नआएको निश्चल बताउँछन् ।

सोहीकारण घरबाटै रकम मागेर नयाँ बानेश्वर दुई साथीसँगको साझेदारीमा उनले गेम स्टेसन खाले ।

भन्छन्, ‘०६१ सालमा महँगा ८–९ वटा कम्युटर राखेर, पूरा फ्ल्याट भाडामा लिएर गेम स्टेशन खोलेको थियौँ । ठूलो लगानी थियो ।’

धेरै कुरामा हात हाल्ने बानी छँदैथियो । थ्रिडी एनिमेसन पनि उनले सोही समय सिके ।

भन्छन्, ‘गेम स्टेशनमा भएकै ठाउँमा छुट्टै एमिनेसन गर्न मिल्ने महँगो कम्प्युटर पनि किनेर राखेको थिएँ ।’

दुई वर्ष चलाएपछि गेम स्टेशन घाटामा गयो । साहु तीनजना थिए । तीनै जना गेम खुब खेल्ने ! उनीहरू आफैँ गेममा मस्त हुन्थे । ग्राहकहरू चाहिँ पालो कुरेर बस्थे । अनि कसरी चल्थ्यो र !

अस्ट्रेलियाका ठक्कर

गेम स्टेसन बन्द भएपछि भने उनी विद्यार्थी भिसामा अस्ट्रेलिया उडे । यो निर्णय उनले चाहेको विकल्प थिएन ।

भन्छन्, ‘म जे गरे पनि यहीँ गर्छु भन्नेमै थिएँ । सबै साथी सेटल भइसकेका थिए । आफैँलाई केही गर्नुपर्छ भन्ने दबाब भइसकेको थियो । अनि उडेको हो ।’

अस्ट्रेलिया जानुअघि निश्चलले प्रयास गरेका सबै काम असफल छँदैथिए । गायक, खेलाडी, स्नातकको डिग्री, व्यवसाय, एनिमेसन…यी सबै काम बीचमै छाडे । परिवारको ठूलै रकम चुना लगाए । अन्तिम विकल्पकै रूपमा विदेश रोजेका थिए ।

अस्ट्रेलियामा तीन वर्ष पढ्ने र एक वर्ष काम गरेर नेपाल फर्कने योजना उनको थियो । तर, पढाइ सकिनुभन्दा चार महिना अगाडि कालोसूचीमा परेर कलेज बन्द भयो ।

यो समयलाई निश्चल आफ्नो जीवनको एकदमै कठिन मान्छन् । भन्छन्, ‘धेरै प्रयासमा मेरो इच्छाशक्ति र अभ्यास पर्याप्त थिएन होला । कलेज नै बन्द भएपछि चाहिँ मेरो जीवनमा सफलता लेखेको रहेनछ भन्ने भयो । त्यो बेला मेरो भाग्यमा सफलता रहेनछ भनेर मनमा कुरा खेलाउन बाध्य भएको थिएँ ।’

अस्ट्रेलिया बसाइको अन्त्यतिर उनी बिरामी पनि परे । एन्जाइटी नै भयो । बुवालाई फोन गरेर नेपाल फर्कन चाहेको सुनाए । तर बुवाको भनाइ थियो रे, ‘डिग्री लिएर फर्कनू !’

‘डिग्री चाहिए छोरा माया मार्नू’ भनी जवाफ फर्काएपछि बुवाले भोलिपल्टै टिकट पठाइदिएको उनी बताउँछन् ।

भन्छन्, ‘अस्ट्रेलिया गएको चार महिनापछि म काममा लागेँ । तर, फर्कने बेला पैसा नै थिएन । बुवाले काटिदिएकै टिकटमा फर्किएको हुँ ।’

नेपाल फर्कंदा निश्चलमा चरम निराशा थियो । तर, त्यहाँको बसाइमा उनले निकै धेरै नेपाली फिल्म हेरेका थिए । उनले यति धेरै हेरे कि नेपाली फिल्मप्रति वितृष्णा नै पैदा भयो ।

एकै शैलीका फिल्म बनेका कारण उनलाई लागेको थियो, ‘यो भन्दा राम्रो त म नै बनाउन सक्छु ।’

नेपाल फर्कने पक्का भएपछि उनले फिल्म निर्माणबारे अनलाइन पढ्न शुरू गरे । त्यसैले उनीसँग निराशा चिर्ने एउटै विकल्प थियो – फिल्म निर्माण ।

नेपाल फर्केर फिल्म कलेज

निश्चलले नेपालमै आएर आफ्नो उपचार गराए । सँगै फिल्म निर्माणबारे स्वाध्ययन पनि गरिरहेका थिए ।

उनलाई नेपालमा फिल्मसम्बन्धी पढाइ हुने कलेजबारे थाहा थिएन । बहिनीले फिल्म कलेजबारे जानकारी दिएपछि उनी भर्ना भए ।

भन्छन्, ‘बहिनीलाई थाहा रहेछ । कलेज छ भनिन् । आएको ६ महिनामै भर्ना भएँ ।’

निश्चल सन् २०१० मा फिल्म कलेज भर्ना भएका थिए ।

अनि बन्यो लुट

लुट बन्नुअघि निश्चलले दुई फिल्ममा ‘क्ल्याप ब्वाय’ भएर काम गरे । ती फिल्म हुन्– गुड बाई काठमान्डूजय होस्

सो समय फिल्म निर्माण सिक्न जुनै जिम्मेवारीमा भए पनि सुटिङ टिमसँग जोडिने उनको इच्छा हुन्थ्यो ।

भन्छन्, ‘म त्यसबेला फिल्ममा काम सिक्न पैसा तिर्छु, बरु टिममा राख्नु भन्दै हिँडेको थिएँ ।’

गुड बाई काठमाडौं’मा आफ्नै एकोहोरो जिद्दीले काम पाए । ‘निर्मातालाई काम दिनू भनेको, सबै जना फाइनल भयो भन्नुभयो । बरु चिया बनाउने काम दिएर पनि फिल्ममा राख्नू, म तपाईंलाई निराश गर्दिनँ भनेको थिएँ,’ उनी सुनाउँछन्, ‘मलाई त्यो समय जसरी हुन्छ काम सिक्नु थियो । जिम्मेवारीको पर्वाह थिएन ।’

फिल्म बाहेक कलेजकै साथीहरूले बनाएको केही सर्ट फिल्ममा उनले सहायक निर्देशकको जिम्मेवारीमा काम गरेका थिए । फिल्म कलेज पढ्दै गर्दा उनलाई पनि सर्ट फिल्म बनाउने सोच आयो । कलेजकै साथी मीनबहादुर भामलाई उनले कथा सुनाए ।

मीनले सर्ट फिल्म नभएर फिचर फिल्म नै बनाउने सुझाव दिए । अनि निश्चल सो स्क्रिप्टलाई तन्काएर फिल्म ‘लुट’ बनाउन अग्रसर भए ।

भन्छन्, ‘मीनले भनेपछि मात्रै फिचर फिल्म बनाउने सोच आयो । उसले कथा भौलिक छ भनेपछि किन बनाउने त भनेर लागिपरेँ ।’

लुट बनाउने क्रममा उनी दुई कुरामा स्पष्ट थिए । पहिलो : नेपालमा बनिरहेका भन्दा फरक धारको फिल्म बनाउने ! दोस्रो : आफूले दैनिक जीवनमा देखेका व्यक्ति र संवाद पर्दामा उतार्ने !

कलेजको पढाइ नसक्दै उनको पहिलो फिल्म ‘लुट’ प्रदर्शनमा आयो । जसका लेखक र निर्देशक निश्चल नै हुन् । फिल्ममा आधा लगानी उनैको थियो ।

निश्चलका अनुसार यो फिल्म ५५ लाख रुपैयाँमा बनेको थियो । सन् २०१२ मा प्रदर्शन भएको ‘लुट’ले ५ करोड रुपैयाँ ग्रस कलेक्सन गर्‍यो । फिल्म सुपरहिट बन्यो ।

कमाए नाम र दाम

‘लुट’लाई नेपाली फिल्म इतिहासले कोशेढुङ्गाको रूपमा चिन्छ । लगभग सुस्ताएको फिल्मी बजारलाई यही फिल्म उठाएको हो भन्दा फरक पर्दैन ।

प्रदर्शनपछि यो फिल्म मिडियामा हेडलाइन बन्न थाल्यो । पत्रिकामा फिल्मबारे अनगिन्ती समाचार आएको देखेर निश्चललाई बुवाले भन्थे रे, ‘पैसा दिएर लेख्न लगाउँछस् कि के हो मिडियालाई ?’

यही फिल्मले निश्चलको नाम ब्रान्ड बन्यो । फरक शैलीको फिल्म बनाउने मेकरको रूपमा उनी परिचित भए । अझ भनौं – उनी सेलिब्रिटी निर्देशक बने । नेपालमा मात्रै होइन, यो फिल्म नेपालीहरूले विदेशका हलहरूमा हेर्न पाए ।

निश्चल भन्छन्, ‘लुटअघि कम्युनिटी हलमा नेपाली फिल्म देखाइने चलन थियो । मैले हलमा नदेखाए विदेशको प्रदर्शन अधिकार दिन्नँ भनेर अडान लिएँ ।’

सोहीकारण ओभरसिज राइटबाट थोरै कमाए पनि बजार विकास भएको उनको दाबी छ । भन्छन्, ‘मैले धेरै देशबाट थोरै पैसा कमाएँ । हलबाहेक अन्त प्रदर्शन हुन दिन्नँ नै भनेँ । त्यसपछि विदेशका हलमा पनि नेपाली फिल्म लाग्न थाल्यो । अहिले बाहिरको बजार राम्रो छ । शुरूवात हाम्रै फिल्मबाट भएको हो नि !’

लुटपछि फिल्मको ओइरो

निश्चलले अहिलेसम्म चार फिल्म ‘लुट’, ‘लुट २’, ‘टलकजंग भर्सेस टुल्के’ र ‘दिमाग खराब’ निर्देशन गरेका छन् । लुट श्रृङ्खला लेखक उनी स्वयम् हुन् । चारै फिल्मका निर्माता पनि हुन् ।

निश्चल थप्छन्, ‘मेरो सबै फिल्ममा लगानी छ । निर्देशन गरेको फिल्ममा हतपत म नाम राख्दिनँ, तर लगानी हुन्छ ।’

निश्चल सुपरहिट फिल्म ‘कबड्डी’का निर्माता र कलाकार पनि हुन् । अहिले निश्चलको व्यस्तता निर्देशनसँगै अभिनयमा पनि छ । अभिनयमा उनी स्टार कलाकारभन्दा कम व्यस्त छैनन् ।

भन्छन्, ‘म तालिम लिएको कलाकार होइन, तर निर्देशकहरू मलाई अभिनय गराउनुहुन्छ । किन हो, थाहा छैन ।’

अहिले निश्चलले अभिनय गरेको फिल्मको संख्या दर्जन नाघेको छ । अब भने थोरै भए पनि हरेक फिल्ममा अभिनय सुधार्दै जाने योजनामा उनी छन् ।

‘प्रसाद–२ बाट म अभिनयमा गम्भीर भएको हुँ । थोरै भए पनि सुधार गर्दै जानुपर्छ भन्ने लागेको छ । तर म निर्देशक भएको भए आफ्नो अभिनयसँग सन्तुष्ट हुने थिइनँ,’ उनी भन्छन् ।

उनका लागि फिल्म ‘लुट–२’ र ‘दुई रुपैयाँ’ विशेष छन् । लुटमा लेखकको रूपमा आफ्नो कमजोरी रहेको उनी स्वीकार गर्छन् । तर, यही फिल्मबाट उनले धेरै पैसा कमाएका हुन् ।

‘दुई रुपैयाँ’मा उनी नायकको भूमिकामा छन् । यस फिल्मको गीत ‘कुटुमा कटु’ले २१ करोड भ्यूज पाएको छ । सोहीकारण पनि उनका लागि सो फिल्म विशेष छ ।

अहिले विभिन्न फिल्मका गीतहरूमा उनले स्वर दिइरहेका पनि हुन्छन् । गीतको संख्या पनि बढ्दो छ । निश्चल भन्छन्, ‘अहिले पुराना सपना पूरा गर्न पाइरहेको छु ।’

अहिले निश्चल

निश्चल कलाकार र निर्माता रहेको फिल्म ‘बेहुली फ्रम मेघौली’ अहिले प्रदर्शनरत छ ।

उनले केही साताअघि मात्रै फिल्म ‘घर नम्बर २’ को छायाङ्कन पूरा गरे । यसमा उनी कलाकारको भूमिकामा छन् ।

त्यस्तै, उनी पाँचौ फिल्म ‘डेनी डेन्जरस’ निर्देशन गर्ने योजनामा छन् । आगामी माघ–फागुनमा सो फिल्मको छायाङ्कनमा निस्कने उनको लक्ष्य छ ।

प्रकाशित मिति : १८ आश्विन २०८१, शुक्रबार  २ : १८ बजे

डेंगुको संक्रमण बढेसँगै देशभर रगतको कमी, रक्तदान गर्न रेडक्रसको आह्वान 

काठमाडौं – डेंगुको संक्रमण बढेसँगै देशभर रगतको कमी हुन थालेको

पाँचपोखरी महिला ट्रेल रेसमा निर्मला राई प्रथम

सिन्धुपाल्चोक– ‘पाँचपोखरी महिला ट्रेल रेस’मा खोटाङकी निर्मला राईले दुई घण्टा

सुनको मूल्य प्रति आउन्स दुई हजार ७०० अमेरिकी डलरभन्दा माथि

हङकङ– व्यापारीहरूले सुनलाई सुरक्षित सम्पत्तिको स्रोतको रूपमा लिएपछि एसियाली बजारमा

रविलाई पक्रने हल्लापछि रास्वपा नेता भन्छन्, ‘सत्ता साझेदार दल सभापति पक्रन एकमुख छन्’ 

काठमाडौं–राष्ट्रिय स्वतन्त्र पार्टीका सभापति रवि लामिछानेलाई कास्की प्रहरीले पक्राउ गर्ने

सलमान खानलाई फेरि आयो ज्यान मार्ने धम्की

काठमाडौं– बाबा सिद्दिकीको हत्या भएको ६ दिनपछि अभिनेता सलमान खानलाई