वेदना राई : नाटकको आकर्षणमा बाँधिएकी रङ्गकर्मी | Khabarhub Khabarhub

कला

वेदना राई : नाटकको आकर्षणमा बाँधिएकी रङ्गकर्मी


११ माघ २०८१, शुक्रबार  

पढ्न लाग्ने समय : 8 मिनेट


588
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

काठमाडौं – वेदना राई रङ्गमञ्च पृष्ठभूमि भएकी कलाकार हुन् । उनले आधा दर्जनभन्दा बढी नाटकमा केन्द्रीय भूमिका निर्वाह गरेकी छन् ।

वेदनाले आफूलाई रङ्गमञ्चको कलाकारमा मात्रै सीमित राखेकी छैनन्, नाटक निर्देशनमा पनि हात हालेकी छन् ।

वेदनाले फिचर फिल्ममा पनि अभिनय गरेकी छन् । यद्यपि उनलाई चर्चामा ल्याउने जस भने सिरियल ‘उकुस मुकुुस’लाई जान्छ । जुन सिरियलमा उनी केन्द्रीय कलाकार हुन् ।

वेदना किशोरावस्था पार गरेपछि रङ्गमञ्चमा प्रवेश गरेकी हुन् । त्यसअघि न उनी रङ्गमञ्चबारे परिचित थिइन्, न त चाख नै थियो ।

जब उनी दर्शक बनेर नाटकघर पुगिन् – नाटकको आकर्षणले उनलाई रङ्गमञ्चबाट उम्किन दिएन, आकर्षण गरिरह्यो ।

सोही आकर्षणका कारण बनेको परिचयले उनलाई यही क्षेत्रमा काम गर्न ऊर्जा थपिरहन्छ । उनी भन्छिन्, ‘अब चाहेर पनि म यो क्षेत्रबाट टाढा रहन सक्दिनँ होला !’

वेदना भविष्य खोज्दै कसरी रङ्गमञ्चसम्म आइपुगिन् भन्नेमा यो सामग्री केन्द्रित छ ।

खोटाङमा बाल्यकाल

पूर्वी पहाडी जिल्ला खोटाङको दुर्गम गाउँ लामाखुमा जन्मिएकी वेदनाको सुरुवाती बाल्यकाल त्यहीँ बित्यो । उनी राई दम्पतीकाा पहिलो सन्तान हुन् । उनकी एक बहिनी छिन् ।

उनको बाल्यकालमा लामाखु दुर्गम र विकट गाउँ थियो । जुन गाउँमा मोटरबाटो, विद्युत् र विद्यालयसम्म सहज पहुँच थिएन ।
उनको घरबाट उकालो ४५ मिनेटको दूरीमा स्कूल थियो । उनले कक्षा तीनसम्मको पढाइ त्यहीँ पूरा गरिन् ।

उनलाई सम्झना भएसम्म लामाखुमा पसल थिएनन् । लामाखु बजारिया सामानका लागि पञ्चमे बजारमा निर्भर थियो ।

लामाखुबासी अन्नबाली र घरमा पालेका पशुपक्षी पञ्चमे बजारमा लगेर बेच्थे । त्यही पैसाले नुन, तेल र आवश्यक सामान किनेर ल्याउँथे ।

बुवा वैदेशिक रोजगारका लागि यूएई छिरेकाले वेदनाको हुर्काइ आमाको संरक्षणमा भयो । स्कूल नगएकी आमाले नै उनलाई अक्षर चनाएकी थिइन् ।

वेदनाले सुनाइन्, ‘मेरो ममी (आमा) स्कूल जानुभएको होइन, तर बुवालाई चिठीसमेत आफैँ लेख्नुहुन्थ्यो । खै कसरी सिक्नुभयो ! दिउँसो त उहाँ खेतीपातीमा व्यस्त हुनुहुन्थ्यो । राति मलाई पढ्नलेख्न सिकाउनुहुन्थ्यो ।’

सानै हुँदा विदेश छिरेकाले बुवासँग भने उनको बाल्यकाल बित्न पाएन । छुट्टीमा बुवा घर आउँदा पनि आफूलाई पाहुनाजस्तो लाग्थ्यो ।

‘बुवा घर आउँदा को आयो जस्तो लाग्ने ! पर बसेर हेरिन्थ्यो । बिस्तारै अलि घुलमिल हुन थाल्दा उहाँको फर्कने समय भइहाल्थ्यो । दुई/तीन वर्षको अन्तरालमा एक महिनाजसो बस्नेगरी आउनुहुन्थ्यो ।’

वेदनाका बुवा मात्रै होइन, गाउँका प्रत्येक घरका एक व्यक्ति रोजगारीका लागि विदेश गएकै हुन्थे । वेदनाजस्तै अन्य बालबालिकाको कथा यही हो ।

मोरङ बसाइ

वेदना नौ वर्षकी हुँदा परिवार मोरङस्थित लेटाङमा बसाइँ सर्‍यो ।

वैदेशिक रोजगारीबाट बुवाले केही आर्थिक प्रगति गरेपछि सन्तानलाई गुणस्तरीय शिक्षा र सहज जीवनशैलीका लागि लेटाङ झरेको उनको बुझाइ छ ।

वेदनाका बुवा/आमाका लागि खोटङको लामाखुभन्दा लेटाङ सुगम थियो । दैनन्दिन सहज हुन्छ भन्ने आशा थियो ।

वेदनाका हकमा भने लेटाङ झरेपछि स्कूलको पहुँच सहज भयो । स्कूलसम्म जान साइकल पाइन् ।

अर्को कुरा – उनको घर अब रङ्गीन टेलिभिजनको समेत धनी भयो, जुन बेला कमैको घरमा त्यस्तो टेलिभिजन हुन्थ्यो । प्रवासी बुवाले टीभी ल्याएका थिए । हेर्न छिमेकीको भीड लाग्थ्यो ।

यस्तो भीड वेदनाले खोटाङमा रहँदा छिमेकी ठूली आमाको घरमा देख्थिन् ।

प्लस टूमा असफल

वेदनाको बुवाले जन्मथलो छोडेर लेटाङ बसाइँ सर्नुको प्रमुख लक्ष्य नै सन्तानलाई गुणस्तरीय शिक्षा दिनु थियो ।

वेदनाले सहज र खोटाङको तुलनामा गुणस्तरीय शिक्षा पाएकै थिइन् । अंग्रेजी माध्यमकै निजी विद्यालयमै पढ्न पाइन् ।

वि.सं. २०७० उनले एसएलसी पास गरिन् । एसएलसीमा ७९ प्रतिशत ल्याएका कारण ‘प्लस टू’मा विज्ञान विषय लिएर पढ्नुपर्ने नैतिक दबाब थियो ।

सुनाइन्, ‘उत्कृष्ट विद्यार्थीले साइन्स (विज्ञान), मध्यमले कमर्स (व्यवस्थापन) र कमजोरले आर्टस् (मानविकी) लिन्छन् भन्ने भाष्य थियो । मलाई मध्यम र कमजोरमा गनिनु थिएन । जान्ने विद्यार्थीमा गनिन साइन्स लिएँ ।’

उनले साइन्स नै पढिन्, तर उत्तीर्ण हुन सकिनन् । पढेर निश्चित पेशा अगाल्ने लक्ष्य नभएका कारण पनि उनको प्राथमिकतामा पढाइ थिएन ।

भनिन्, ‘मलाई यो बन्छु भन्ने नै थिएन, इगोले रोजेको विषयमा ध्यान पनि गएन ।’

त्यसबेला उनले पढाइ बिग्रनुको बहाना पनि पाएकी थिइन् । त्यो थियो – शिक्षण पेशा । प्लस टू पढ्दै अर्को स्कूलमा ६–८ कक्षासम्म पढाउँथिन् । तर, पढाइ बिग्रनुको खास कारण त पढाइमा धेरै ध्यान नदिनु नै थियो । तर, पढाइ बिग्रँदा यता पढाउँदै थिएँ भन्ने बहाना चाहिँ मिल्यो ।’

भागेर काठमाडौं

वेदना भन्छिन्, ‘मेरो जीवनमा निश्चित उद्देश्य नै थिएन । तर रहरहरू पलाउँथे, तिनले गति लिँदैन थिए ।’

उनमा नर्स बन्ने इच्छा पलाएको थियो, त्यो इच्छाले पखेटा हालेन । हेल्थ असिस्टेन पढ्ने लक्ष्य पनि यस्तैउस्तै भयो ।

एसएलसीपछि उनले गितार सिक्ने इच्छा पनि गरेकी थिइन, त्यो रहर पनि त्यत्तिकै मेटियो ।

भन्छिन्, ‘ममीले नकिनिदिँदासम्म गितार सिक्ने भूत थियो, किनिदिएपछि मन मर्‍यो ।’

एसएलसीपछि उनले केही महिना सङ्गीत पनि सिकिन् । छिमेकका एक व्यक्ति सङ्गीतको विद्यार्थी भएका कारण उनले त्यो अवसर पाएकी थिइन् ।

भन्छिन्, ‘सङ्गीत सिक्ने व्यवसायिक ठाउँ चाहिँ थिएन । छिमेकको दाइले सङ्गीतमा स्नातक गर्नुभएको थियो । उहाँले आफूले सिकेको कुरा सिकाउनुहुन्थ्यो । सिक्ने हामी धेरै थियौं ।’

वेदनाको सङ्गीत लगावले पनि गति लिन सकेन । तर, सङ्गीत सिकाउनले व्यक्तिले साटेको अनुभवले निकै प्रभावकारी बन्यो ।
उनले भनेका थिए, ‘यहाँ बसेरै अवसर आउँदैन । जीवनमा प्रगति गर्ने हो भने लेटाङबाट निस्कनुपर्छ, अवसर खोज्न निस्कनैपर्छ ।’

सङ्गीत सिक्दै गरेकी वेदनालाई उक्त भनाइले प्रभावित गरेको थियो । ‘प्लस टू’ अनुत्तीर्ण भएर शिक्षण पेसामा आबद्ध भइरहँदा उनलाई झन् बिथोल्न थाल्यो ।

‘ती दाइले भविष्य बनाउने हो भने बाहिर निस्कनुपर्छ भन्नुभएको छ, आफू फेल भएको छु । त्यहीमाथि पढाउन स्कूल जाने, घर आउने मात्रै ! रोचकविहीन दैनिकी छ । मेरो जीवन यसै पढाएरै बित्ने भयो भन्ने लाग्न थाल्यो । कति बेला लेटाङ छोड्नु भन्ने भयो,’ वेदनाले सुनाइन् ।

लेटाङ छोडेर काठमाडौं आउने निर्णय घरमा सुनाइन् । कडा स्वभावकी आमाबाट ‘हुँदैन’ भन्ने जवाफ पाइन् ।

एकल जिद्दीले काठमाडौं आइन् । आएपछि मात्रै आफू काठमाडौंमा रहेको जानकारी दिइन् ।

भन्छिन्, ‘म त भागरै काठमाडौं आएको हो नि ! बुवालाई अलिअलि थाहा थियो । ममीसँग चाहिँ भागेकै हो ।’

काठमाडौंमा संघर्ष

वेदनासँग लेटाङमै जागिर गरेको पैसा मौज्दात थियो । काठमाडौं आएर केही समय बस्न समस्या भएन, होस्टल खोजेर बसिन् ।

काठमाडौं आएर उनले सुरुमा दुई कुरा गरिन् । पहिलो– पढाइलाई निरन्तरता र दोस्रो जागिर !

साइन्समा फेल भएकाले उनलाई त्यही विषय पढ्ने इगो थियो । काठमाडौं आएर साइन्स नै पढिन् ।

काठमाडौंमा टिक्न जागिरको आवश्यक थियो । एक गाडी कम्पनीको रिसेप्सनमा जागिर गरिन् ।

भन्छिन्, ‘सबै कुरा आउँछ भनेर जागिर खाएको थिएँ । सुरुमा त्यो काम गर्न पनि निकै मुस्किल भयो ।’

आएको केही समयमै वेदनाले बहिनीलाई पनि काठमाडौं ल्याइन् । त्यसपछि भने घरबाट पनि आर्थिक सहयोग हुन थालेको उनी सुनाउँछिन् ।

भन्छिन्, ‘घरबाट पनि सहयोग हुने भएपछि कोठा खोजेर बहिनी र म बस्न थाल्यौं । त्यसपछि भने केही सहज हुन लाग्यो ।’

नाटकको चस्का

काठमाडौं आएर वेदनाले साइन्स लिएरै ‘प्लस टू’ उत्तीर्ण गरिन् । तर भविष्यमा के गर्ने र के बन्ने ? भन्नेबारे अनिर्णित नै थिइन् ।

यता रिसेप्सनको जागिर छोडेर ‘आईटी’ कम्पनीको प्रशासन विभागमा जागिरे भइन् । जुन जागिरबाट पनि उनी उम्कने निर्णयमा पुगिसकेकी थिइन् ।

भन्छिन्, ‘जागिरबाट मेरो मन भरिइसकेको थियो । अरू के गर्ने भनेर सोचिरहेकी थिएँ । तर, कुन बाटो लाग्ने निर्णय लिन सकेको थिइनँ ।’

त्यत्तिकैमा उनी शिल्पी थिएटरमा ‘दीक्षान्त’ नाटक हेर्न पुगिन् । उनी साथीले बोलाएकाले नाटकघर पुगेकी थिइन् । नाटकघरमा उनले पहिलो पाइला राखेको त्यही बेला थियो ।

उनलाई नाटक के हो भन्ने नै थाहा थिएन । स्टेजमा कलाकारले दिएको प्रस्तुतीले वेदनालाई मोहित पार्‍यो । उनको मूल्याङ्कनमा कलाकारहरूको अभिनय क्षमता अद्भूत थियो ।

उनीहरूले हाँस्दा दर्शक हाँस्ने, रुदा दर्शक पनि रुने ! यो दृश्य देखेपछि उनी नाटकमा मोहित भएकी थिइन् । नाटकको जादुयी आकर्षण बढ्न थाल्यो । नाटक होइन जादु हो जस्तो महसुस भयो । अर्को दुनियाँमा पुगेजस्तो भयो ।’

यो आकर्षणले उनलाई दोस्रोपटक पनि नाटकघर पुर्‍यायो । त्यसपछि भने उनमा पनि अभिनय गर्न रङ्गमञ्चमा उक्लने रहर पलायो ।

रहर त पलायो, तर प्रक्रिया थाहा थिएन । अर्कातिर आफू पनि अभिनय गर्नसक्छु भन्ने आँट थिएन ।

नाटकको आकर्षण रहरै रहरमा बढ्यो । रङ्मञ्चसँग जोडिन मन लाग्यो । तर प्रक्रियाबारे उनी अन्योलमा थिइन् ।

रङ्गमञ्चसँग जोडिन उनले आफूले हेरेको नाटकका कलाकारसँग फेसबुकमा जोडिने प्रयास गरिन् । उनीहरूको प्रोफाइल खोतलिरहनु वेदनाको दैनिकी नै भयो ।

कलाकारहरूको फेसबुकका गतिविधिले झन् उनलाई नाटकका आकर्षण बढायो । उनीहरूको रिहर्सलको फोटो/भिडियोले वेदनालाई मोहित पाथ्र्यो । बोल्ने शैली, उनीहरूले फेसबुकमा राख्ने फोटोहरू नै कलात्मक किसिमको हुन्थ्यो । नाटकमा लागेपछि जीवन नै कलात्मक हुन्छ भन्ने महसुस हुन थाल्यो ।

उनलाई नाटकमा लाग्ने निर्णय लिन यिनै कुरा पर्याप्त बने । ‘जे होस् एकपल्ट प्रयास गर्छु’ भन्ने लाग्यो ।

अफिसमा हुँदा पनि थिएटरका कलाकार र थिएटरका फेसबुक पेज नै हेरिरहन्थिन् । जसरी हुन्छ – रङ्गमञ्च पुग्ने प्रयास गर्ने नै हो भन्ने विचार पलाउन थाल्यो ।

वेदना अब नाटकका लागि एकाग्र बनिसकेकी थिइन् । विभिन्न थिएटरको पेज भिजिट गर्न थालिन् । तर, महिनौं कुर्दा पनि उनले कुनै थिएटरमा अभिनय कार्यशाला खुलेको सूचना पाइनन् ।

एक दिन उनको धैर्यताको बाँधले भत्कियो । मण्डला थिएटरमा फोन गरेर सोधिन्, ‘कहिलेबाट अभिनय कक्षा खुल्छ ?’

फोनमा उनले केही महिनापछि खुल्ने जवाफ पाइन् । फोन गरेको करिब दुई महिनापछि वेदनाले फेसबुकबाटै अभिनय कार्यशाला खुलेको सूचना पाइन् ।

भन्छिन्, ‘मलाई अभिनय सिक्ने इच्छा यति पलाएको थियो कि सूचना पाएको भोलिपल्टै मण्डला पुगेर फर्म भरेँ । चयन नै नभइ जागिर पनि छोडेँ ।’

पहिलो नाटकले जुराएको अवसर

वेदना मण्डलाको ०७६ सालको ‘रियाक्ट ब्याच’को विद्यार्थी हुन् । सातौं ब्याचपछि यो विषेश ब्याच हो, अर्थात् यस ब्याचका प्रशिक्षार्थीले नाटक र फिल्म दुवैको अभिनय कार्यशाला पाएका थिए ।

यो ब्याचलाई साढे दुई महिनाको कोर्स सक्न एक वर्ष लाग्यो । कारण थियो– कोराना महामारीका कारण भएको लकडाउन !

यो ब्याचका नाट्य प्रशिक्षार्थीले एउटा नाटक गर्नैपर्ने अनिवार्यता भएन । सोहीकारण कोर्स सकिन लाग्दै गर्दा मन खेलेको कुरा वेदनाले सुनाइन्, ‘अभिनय गर्न मन छ, कसले नाटकमा अभिनय गराउने ? अब अभिनय सिकियो, के काम गर्ने भन्ने डर पैदा हुन लाग्यो ।’

यो डर वेदनामा मात्रै थिएन । अधिकांश साथीहरू एक–अर्कालाई यस्तै डर लागेको सुनाउँथे ।

तर, यही डरमा वेदना धेरै समय आत्तिनु परेन । नाटक ‘मित ज्यू’का लागि प्रस्ताव आयो, जुन नाटकका निर्देशक नायक दयाहाङ राई थिए । कलाकारहरूमा बुद्धि तामाङ र विजय बरालजस्ता चलेका अनुहार थिए ।

पहिलो नाटकको रिहर्सलकै क्रममा वेदनाले सिरियल ‘उकुस मुकुस’मा काम गर्न पाइन् । यो अवसर मिलाएकोमा उनी आफ्ना अभिनय प्रशिक्षक बुद्धि तामाङप्रति कृतज्ञ छन् ।

भन्छिन्, ‘सिरियलका लागि थिएटरमा राम्रो अभिनय गर्ने भोटबर्मेली अनुहार चाहियो भनेर बुद्धि सरलाई कुरा आएछ । उहाँले मेरो नाम सिफारिस गरिदिनुभएछ ।’

बुद्धिले वेदनालाई पढाएका थिए । तर, उनको अभिनय हेर्न पाएका थिएनन् । कारण – उनले कुनै रङ्गमञ्च उक्लिनै पाएकी थिइनन् ।

भन्छिन्, ‘खै कसरी मलाई विश्वास गर्नुभयो बुद्धि सरले ! मैले अभिनय गर्न नसकेको भए उहाँलाई नै गाल आउँथ्यो । तर पनि मलाई पठाउनुभयो ।’

वेदनाले नाटक र सिरियल सँगै लगिन् । ११ भाग प्रशारण भएको त्यो सिरियल निकै चर्चित बन्यो । त्यही सिरियलमार्फत् उनी पनि चर्चित बनिन् ।

भन्छिन्, ‘नाटक र सिरियल सँगै गर्न बुद्धि सरले नै सहज गरिदिनुभयो । हामीले सोचेभन्दा बढी चल्यो सिरियल पनि !’

सोही सिरियलबाट वेदना दर्शकको ‘नोटिस’मा परिन् । केही हदसम्म चर्चित पनि बनिन् ।

सिरियलको प्रसारण जारी हुँदा टिकटक खोल्यो कि त्यसैको क्लिप भेटिन्थ्यो । त्यसबेला सिरियल साँच्चै चलेछ भन्ने लाग्थ्यो । पछि सामाजिक सञ्जालमा फलोअर्स बढेपछि सिरियल साँच्चै प्रभावकारी भएको पाइन् ।

कलाकारबाट निर्देशक

वेदनाको पहिलो नाटक ‘मित ज्यू’ भए पनि त्यसमा उनको संवाद भने थिएन ।

उनले संवाद बोल्न पाएको नाटक भने ‘चोरको स्वर’ हो, जुन उनको दोस्रो नाटक हो ।

यद्यपि दोस्रो नाटकसम्म यात्रा तय गर्न पुलको काम भने पहिलो नाटकले नै गरेको थियो ।

वेदनाले भनिन्, ‘पहिलो नाटकले मलाई नाटककै सर्कलसँग चिनायो, अरू नाटकमा जोडिन सजिलो भयो ।’

दोस्रो नाटकपछि वेदनाले पछाडि फर्केर हेर्नुपरेन । उनी काममै व्यस्त छिन् ।

भन्छिन्, ‘एउटा नाटकमा ३/४ महिना व्यस्त भइन्छ । त्यो नाटक सकिँदा अर्को नाटकका सुरु भइहाल्छ । खाली बस्नुपर्ने अवस्थै हुँदैन ।’

उनले अहिलेसम्म दजनौं नाटकमा अभिनय गरेकी छिन् । आधा दर्जनभन्दा बढी नाटकमा केन्द्रीय भूमिका निर्वाह गरेकी छिन् ।

गत भदौबाट उनले नाटक निर्देशनमा पनि हात हालेकी छन् । उनको निर्देशन रहेको पहिलो नाटक ‘शिल्पिनी’ हो, जुन मण्डलामा मञ्चन भएको थियो ।

उनले ‘ओसीएमसी’ नाटक पनि निर्देशन गरेकी छन् ।

‘एक थिएटर नेपाल’ स्थापना

वेदना आफ्नो अभिनय दायरा फराकिलो पार्ने क्रममा छिन् । उनले नाटकसँगै फिचर फिल्ममा पनि अभिनय गरेकी छन् ।
उनको डेब्यू फिल्म ‘छक्का पञ्जा’ हो । त्यसमा उनी सहायक भूमिकामा छिन् ।

उनको अभिनय रहेको फिल्म ‘अञ्जिला’ फागुनमा प्रदर्शनमा आउँदैछ । छायाङ्कन भइरहेको एक अर्को फिल्ममा पनि उनले अभिनय गर्दैछिन् ।

वेदनासहितको टिमले अहिले पुरानो बानेश्वरमा ‘एक थिएटर नेपाल’ सञ्चालन तयारी गरिरहेको छ । रङ्गमञ्चबाटै आएका ऊर्जाशील ११ जनाको टिम मिलेर यो नाटकघर स्थापना गरेका हुन् ।

भन्छिन्, ‘नाटक गर्दै जाँदा एउटा यही क्षेत्रमा केही गर्नुपर्छ भन्ने ऊर्जाशील साथीहरूको टिम बन्यो । आफ्नो लागि आफैँ स्थान बनाउनुपर्छ भनेर थिएटर खोल्ने निर्णय भयो ।’

अहिले ‘एक थिएटर नेपाल’मा स्टेज भने छैन । नाटकको ‘प्रि–पोडक्सन’को काम भने भइरहेको छ ।

‘एक थिएटर नेपाल’कै प्रोडक्सनमा तयार भएको एक नाटक मण्डलामा मञ्चन भइरहेको छ, जसको कलाकारमा वेदना पनि छन् ।

भन्छिन्, ‘अहिले हामीसँग मञ्च छैन, त्यो केही समयपछि बनाउने योजना छ ।’

‘एक थिएटर नेपाल’मा अभिनय र नृत्य कार्यशाला सञ्चालन गर्ने योजनामा वेदनाको टिम लागिपरको छ ।

‘यति अनुभवले तपाईंलाई के दियो ?’ भन्ने प्रश्नमा वेदनाको जवाफ छ, ‘नाटकले नै एउटा जीवनशैली बाँच्ने आत्मविश्वास दिएको छ ।’

प्रकाशित मिति : ११ माघ २०८१, शुक्रबार  ९ : ०४ बजे

घुस खुवाए, सरकारी साक्षी बनेर बयान फेरे, अहिले आफैँलाई मुद्दा !

काठमाडौं – एक मेडिकल सञ्‍चालकले सरकारी अस्पतालबाट भुक्तानी पाउन घुस

पोखरा भ्रमण वर्षको तयारीमा महानगरपालिका

पोखरा- पोखरा महानगरपालिकाको विशेष पहलमा गत वर्ष पोखरालाई नेपालको पर्यटनको

विश्लेषक ‘फेल’ भएको देश….

धरानको ब्लाष्ट टाइम्स दैनिकमा तीन वर्ष काम गरेर सुरु भएको

बिदामा पनि उपचार सेवा दिँदै प्रादेशिक आयुर्वेद चिकित्सालय

कैलाली– प्रादेशिक आयुर्वेद चिकित्सालय धनगढीले बिदाको दिनमा पनि चिकित्सालयमा आउने

सरकारी अस्पताल चलाउने कर्मचारीकै सर्टिफिकेट नक्कली, लाग्यो भ्रष्टाचार मुद्दा

काठमाडौं – वीपी कोइराला मेमोरियल क्यान्सर अस्पताल (भरतपुर, चितवन)मा प्रशासनतर्फ